Schrik van m'n leven!

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Oct 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Had net de schrik van m'n leven!
    M'n zoon was kwijt!
    Ik werd door de BSO gebeld of het wel de bedoeling was dat hij werd opgehaald. Wat natuurlijk de bedoeling is zoals op elke woensdag.
    Ze zeiden dat Delano niet op school was:$!
    Dus ik direct de fiets gepakt en naar school gegaan.
    De juf had hem gelukkig al naar de BSO gebracht.
    De BSO heeft waarschijnlijk niet lang genoeg gewacht...m'n zoon is vaak langzamer dan andere kinderen ;).

Dit is echt de druppel bij mij! Een paar weken terug heb ik van m'n zoon moeten horen dat ze hem helemaal niet hebben gehaald tot 3 keer toe.:x Daarnaast is er totaal geen begeleiding tijdens het buiten spelen, waar we ook al een klacht over hadden ingedient en de BSO ons beloofd had dat het niet meer voorkomt, om vervolgens maar m'n zoon binnen te houden zodat er geen begeleiding naar buiten moet.

Heb net het hoofdkantoor gebeld dat ze het daar maar heel snel in orde moeten maken of moeten zorgen voor overplaatsing!
    Gelukkig ben ik zoiezo thuis tot februari, hang een beetje af hoe het dan met me is ivm met m'n burn out, tot die tijd gaat m'n zoon zoiezo niet meer naar deze BSO, of ze moeten nu wel heel drastisch ineens gaan veranderen!

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Nou ja zeg, wat slecht! Ik zou daar ook helemaal geen goed gevoel bij hebben hoor. Dat ze hem al een paar keer niet opgehaald hebben, dat kan toch niet? Je betaalt er nog voor ook.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Jeetje wat slecht geregeld zeg !

4. angel77

angel77 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,428
    0
    36
    oosten van het land
    nou daar gaat je geruste moeder hart, denk je dat er god op je zoon gelet word.
    Zou mijn zoontje daar ook niet meer met een gerust gevoel heen laten gaan. Groot dat je gelijk aan de bel hebt getrokken.

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Schandalig! En nu had je nog de mogelijkheid om er naar toe te gaan, je moet er toch niet aan denken dat je op je werk zit en je krijgt zo'n telefoontje!:x Ik kan me heel goed voorstellen dat je zoon voorlopig niet meer naar die BSO gaat..

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Inderdaad je denkt je kind in goede handen achter te laten!
    Nou niet dus!
    Moet nu een brief opstellen voor het hoofdkantoor en dan gaan ze ermee aan de slag.
    Zolang ze niet met een oplossing komen, gaat hij er gewoon niet heen.

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Wat een gedoe zeg, ook erg slecht van die BSO. Ik heb zelf bij een bso gewerkt en als een kindje er niet was dan werd de school gebeld en meteen uitgezocht wat er aan de hand was. Vaak lag het dan aan de taxichaufeur, had die niet lang genoeg gewacht of niet goed gekeken.
    Dat ophalen is voor een bso een heleboel geregel, maar wel erg slecht dat dit gebeurt en zeker zo vaak.
    En geen begeileiding bij het buiten spelen vind ik echt schandalig, daar zijn die leidsters voor.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ze hebben gewoon niet lang genoeg buiten gewacht op hem, want ik kreeg volgens mij om 12:40 hun eerste telefoontje terwijl ze om 12:30 vrij zijn. Dus ze hebben misschien maar even buiten gewacht aangezien ze ook maar weer naar de bso zijn gelopen wat misschien 5 minuutje duurt.

Ze zeggen wel aan een juf gevraagd te hebben, maar die heeft een andere naam verstaan. Daarnaast hadden enkele kinderen tegen de BSO juf gezegd dat Delano nog binnen is...dan check je toch voor de zekerheid nog bij zijn eigen juf in de school!

9. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Meis lees net je verhaal, kut zeg!!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

meid wat erg zeg! heb zelf stage gelopen op een bso en daar ging altijd begeleiding mee naar buiten en met ophalen werd goed opgelet, ook al is dat weleens moeilijk als ze veel kindjes moesten halen. maar vind het erg slecht geregeld van jullie bso!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jeetje zeg!! ik werk op een bso en wij halen altijd zo'n 40 kinderen op van een school.
    als er eentje mist lopen wij het klaslokaal in en vragen de leerkracht. als die ons niet weet te vertellen bellen wij de bso, die dan weer de ouders belt. zo kan er niets misgaan.

ook staat er altijd iemand buiten, 2 personen als meer dan 10 kinderen buitenspelen.
    ik vind jouw verhaal echt schandalig! goed dat je er werk van maakt!

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    En zo hoort het ook!

Share This Page