Hai dames, Een week geleden ben ik bevallen middels en Ks. Nu zijn gister de hechtingen eruit gehaald Door de gyn. Hij zei dat het er goed uitzag en dat ik zelf Moest blijven ontsmetten n schoon gaas moest aanbrengen . Dat heb ik dus braaf elke keer gedaan maar vandaag prikte de wond ineens elke keer na nieuw verband . Nu zag ik dat de snee op sommige plaatsen wat is opengegaan. Moet ik mij zorgen maken? Wie heeft hier ervaring in? Alvast Bedankt!
Ik denk zelf dat de wond heel iets is gaan wijken nadat de hechtingen zijn verwijderd. Als de gyn gisteren zei dat het er goed uit zag zal het wel oké zijn. Je kan natuurlijk voor alle zekerheid er nog even naar laten kijken. Ik heb zelf ook een KS gehad maar had oplosbare hechtingen dus kan die ervaring helaas niet met je delen.
ook ik heb hechtingen gehad die zelf oplosbaar zijn...ik dacht dat ze dat tegenwoordig ook standaard zo doen...?
Ik had na mn ks krammetjes erin maar zou het wel even in de gaten houden en de wond goed schoon houden ...als je het niet vertrouwd zou ik gewoon weer bellen om het te laten zien of het wel goed is...
ik heb dat ook beide keren gehad na de ks. de laatste keer was vorig jaar november. ik moest het goed schoonmaken met biotex, goed droogdeppen en speciale zalf erop met een betadinegaasje. het komt wel vaker voor. het is alleen maar goed dat het wondvocht er op deze manier wel uit komt. het is voor jezelf alleen maar vervelend. ik zou er wel even door iemand na laten kijken bv je huisarts. die heeft mij ook geholpen tot het weer over was.
Ik heb ook oplosbare hechtingen gehad dus ik weet het niet maar ik vind 1 week toch erg kort lijken om de hechtingen eruit te halen. (het is toch nogal een wond). Ik zou bij twijfel altijd even laten kijken.
Haha Thabor had thanks moeten zijn. Ik ben online via mijn iPhone en die maakt er vaak Zelf wat van. Ik was een paar dagen flink ziek maar heb gister nog even mijn wond laten checken en die is in orde gelukkig.
Hier ook oplosbare hechtingen en na een week of 2 nog steeds ''gaatjes'' in de wond waar wondvocht uitkwam. Bij mij was de wond gaan ontsteken dus t was goed dat die gaatjes er waren zodat al t vocht eruit kon.