Hallo, Nu 6 weken geleden ben ik bevallen met een spoedkeizersnede. Alleen ben ik nu nog steeds super moe. Ik ben tijdens de bevalling onder narcose geweest. Misschien speelt dat ook wel mee. Wie heeft hier nog meer last van? En hoe lang heb je er last van gehad? Ik moet zelf over 4 weken al weer aan het werk. Maar als ik zo moe blijf, weet ik niet hoe ik dat moet doen...
ik herken dit wel. ik had ook een spoedkeizersnede maar heb een ruggeprik gehad dus geen volledige narcose. Ook ik bleef moe. Gelukkig had ik twee weken vakantie na mijn verlof erachteraan geplakt dus had nog even langer de tijd voor ik weer moest werken. De eerste 4 a 5 weken dat ik weer werkte had ik heel veel moeite om weer in het ritme te komen. Heel langzaam is dit wel goed gekomen maar moest er wel moeite voor doen. Ik heb de eerste weken dus ook nog veel gerust zodra ik kon en had dit ook echt nodig.
Ik heb geen keizersnede gehad, maar ik ben in het verleden wel een aantal keer onder narcose geweest en werd daar echt heeel moe ban. Ik weet niet hoe lang dat telkens duurde, maar langzaam maar zeker ging het over. Succes!!