Baarmoeder voelen, is dit het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammatje89, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik ben zo benieuwd wat je baar moeder nou is, en hoe je dat voelt.

Klinkt mischien raar, maar als ik met mn vingers naar binnen ga, voel ik wel eens een soort van hard rondje met een gat erin zeg maar.

Is dat je baarmoeder??

Soms voel ik hem al laag en soms zit het wel eens heel hoog.

2. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben daar ook deze maand mee begonnen!
    als je erin gaat voel je een hard jah rondje zo hard als het puntje van je neus!
    Ik zit nu in mijn vruchtbare periode hij werd steeds zachter en als ik vruchtbaar ben kan ik er ookheel goed cervixslijm weghalen!
    Sinds vandaag kom ik er haast niet meer bij dus wij zijn druk aan de kluis:D
    ohja... ik zie dat je al een kindje hebt heb ik ook al hoor maar dan heb je er een soort van klein spleetje in.

Groetjes Anoniem

3. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Nou ik zit eigenlijk nooit met mn vingers in mn vagina, "kunstnagels" haha maar ik lees nu best wel veel op ZP en dan komt er regelmatig voorbij dat je bmm open staat enzo.

En ik heb wel eens van binnen gevoeld wat ik zojuist omschreef, dus ben benieuwd of dat nou echt je BM is.

Ik voel echt een soort van hard rond tuutje en daarin zit een rond gaatje zeg maar. en soms ligt dat heel laag en soms heel diep in de vagina.

4. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    ja dat is het,

ik deed het eerder nooit maar omdat ik pco heb en heel onregelmatig cyclus zijn die ovu testen niet aan te halen steeds doe het alleen nu als daar verandering in komt dan is het heel handig :D

5. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Is dat niet heel gevaarlijk om met je vingers aan je baarmoeder te zitten ik lees het wel vaker maar nog nooit zelf geprobeert want ben toch wel bang dat je staks iets beschadigt of misschien daar een infectie krijgt ofzo.

6. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Wat je voelt is je baarmoedermond, deze is over het algemeen wat harder en laag in de vagina. Maar rondom je ovulatie gaat ie iets openstaan (er moeten natuurlijk zaadjes in) en is deze dus ook zachter!

7. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Whaaha, je kan onbevangen je werkzaamheden hervatten!! :D

8. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Hehehe :p Ze is net terug van haar nachtdienst en slaapt, als ik nu begin kun je het resultaat vergelijken met een gevecht op leven en dood met een berg leeuw :D en ik heb het leven nog te lief :p

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voel nu ook af en toe aan mijn baarmoedermond.. nu ontdekte ik gister voor het eerst een soort hard puntje erop.. kan dit zijn omdat ik vlak na mijn ei zit? of moet ik me zorgen maken?

Deel Deze Pagina