Met de kerst ben ik 38 weken zwanger, mijn schoonmoeder woont hier bijna 2 uur vandaan. Wij willen graag nog met de kerst naar haar toe een paar nachtjes. Is dit verstandig? Als de bevalling dan al zou beginnen heb ik toch nog wel tijd om naar huis te rijden? Of is er ook kans dat het binnen 2 uur al op de wereld is?
Ik zou het niet doen! Autorijden (en dan zeker 2 uur!) met weeën is echt geen pretje hoor. Het kan met 2 uur op de wereld zijn, voor een 1e? uniek, maar zeker niet onmogelijk! Kan schoonmoeder jullie niet bezoeken met kerst Veel succes met de beslissing! Gr. Cellie.
Ja ze kan wel hier komen, maar ik vind het ook nog wel lekker om een weekendje eruit te zijn, zijn de weeen als het begint meteen zo heftig dat je niet meer kunt autorijden? Is het niet zo dat je het in het begin nog wel kunt hebben? Als ik ook maar iets voel dan rijden we naar huis.
Ik zou het niet doen als ik jou was. 2 uur in de auto zitten met weeën is niet echt fijn! Plus daarbij kán het evt ook nog eens sneller gaan! Ik zou lekker thuis blijven en evt jeschoonmoeder bij jou thuis uitnodigen.
ik denk dat je niks moet afspreken maar op het moment zelf moet beslissen. ik zou zoiezo dan niet een heel weekend gaan, maar gewoon een dagje en zorgen dat je savonds en snachts weer lekker thuis bent. En anders idd gewoon lekker thuis blijven en hun bij jullie laten komen. Maar je voelt zelf tegen die tijd wel het beste hoe je je dan voelt.
ik zou het ook niet doen, als je nog een weekendje weg wilt, zou ik dat nu nog doen, maar 38 weken niet meer, bovendien het kan heel snel gaan en inderdaad zijn weeen in de auto niet echt prettig... succes met je beslissing
haha ik ben ene beetje tegendraads denk ik. Ik zou het wel doen. Voor hetzelfde geld beval je pas met 42 weken. En die weeen komen idd niet zo snel op elkaar (meestal) maar goed je moet op je gevoel af gaan. Gewoon op de dag zelf beslissen. Voel je je goed dan zou ik gaan voel je je niet lekker dan niet. Ik zou zelf gek worden om niet ver meer van huis weg te gaan.
Ik zou als ik me goed voelde, inderdaad wel gewoon gaan. Die weeën, die kunnen in tegenstelling tot wat inky zegt, dus zeker wel meteen heel heftig en vaak komen. Ik heb vanaf het moment dat bij mij de weeën begonnen meteen om de 5 minuten gehad en snel daarna om de 2-3 minuten. Wel braken bij mij eerst de vliezen..
Ik zou het niet doen. Ik ben nu zelf 39 weken maar ik ga al eigenlijk 2 weken niet te ver van huis weg. (het rommelt al een tijdje dus wil het risico niet lopen dat ik straks ver weg ergens moet gaan bevallen hahahaha
Ik zou even kijken hoe je je die dag van vertrekken voelt. Als je het idee hebt dat het wel goed gaat kan je gaan. Als je je onrustig voelt of je hebt al ergens last van blijf je lekker thuis. Het kan natuurlijk ineens gebeuren maar er is ook een kans dat er helemaal niks gebeurd en dan vind je het achteraf misschien jammer dat je niet gegaan bent. Ik zelf zou persoonlijk met 38 weken niet meer 2 uur rijden van huis af gaan... Gr Otje
Ik zou het niet doen. Ik vind het autorijden nu al niet meer prettig (ik rij amper nog zelf, maar naast de bestuurder zitten is ook geen pretje). De laatste weken hebben we geen afspraken ver weg en anders komen ze gewoon hier bij ons. Groetjes Suusje
Ik zou het wel doen... grote kans dat er natuurlijk gewoon helemaal niks gebeurt en al zou het gebeuren dan heb je tijd zat lijkt me. Ik kon de eerste uren nog makkelijk andere dingen doen met zo afentoe een wee.
ja dat idee heb ik dus ook een beetje, als ik ook maar iets voel heb ik nog tijd genoeg om thuis te komen toch? Ik denk inderdaad ook dat ik het op de dag van eventueel vertrek moet bekijken.
je moet doen wat JOU gevoel zegt , ik zou het persoonlijk niet doen, ik ga na de 37e week echt niet meer ver weg van mijn woonplaats, daar kies ik bewust voor omdat ik dat zelf prettig vind. maar als jij je goed voelt en graag wilt gaan, dan moet je dat gewoon doen hoor.
Het kan heel snel gaan, mijn moeder mocht bij de tweede niet eens meer in het bos gaan wandelen omdat ze van mij binnen een uur bevallen was, maar dat zijn hele grote uitzonderingen. Ga op je gevoel af.