nu niet zo lekker in mijn vel, verandert dat in de loop vd zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mevrouw Pinguin, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Lichamelijk niks te klagen. Niet misselijk, niet moe, maar geestelijk een wrak. Ik ben een heel positief mens maar nu zie ik het niet. Geen zin in werken, geen zin in thuis zitten. Eigenlijk gewoon niks.

Bij mijn dochter had Ik Dit gevoel pas bij 39 weken. Dus ik ken het ook niet echt.

Heeft hier iemand ervaring mee? Kan het nog anders worden?

2. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Bijna even ver als jou en ik voel vandaag hetzelfde als jou 😖

3. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Qua zwangerschap heb ik dit ook pas de laatste weken (vandaag uitgerekend). Wel heb ik dit altijd voor mijn vakantie. Kan dat het zijn?

4. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Dat had ik ook maar niet zo vroeg tijdens de zwangerschap. Misschien komt het inderdaad ook gewoon omdat je aan vakantie toe bent? Anders helpt vitamine D slikken ook heel goed. Of het kan ook een ijzer tekort zijn, heb je al bloed moeten prikken voor de zwangerschap? Daar kijken ze dan ook vaak naar. Een ijzertekort kan ook een reden zijn om je behoorlijk futloos te voelen.

5. kingkong

kingkong Lid

5 mrt 2015
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik momenteel ook.. en (pas) 5 weken, 3 dagen.. dus ben benieuwd welke kant het bij mij nog opgaat. Eerste dagen was ik ontzettend blij, ook emotioneel, sinds daarna vooral angstig ('wat als'..dit en dat) rampscenario's uitdenken, etc. en geen zin om uit huis te gaan. Ben overigens ook toe aan vakantie, heb net een hele hectische periode gehad met afstuderen

6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik had t ook in t begin van deze zwangersvhap. Kon helemaal niet genieten, was helemaal niet blij. Ik wijtte het aan dat ik 3 miskramen had gehad.. Maar ik weet niet of het daaraan lag. Vanf een week of 10/12 kon ik gaan genieten. Die hormonsters ook..

7. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ohja, vakantie. Ja daar ben ik ook aan toe.

8. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Hier bijna 19 weken en ook echt niet lekker in mn vel!

Nergens zin in , niks leuk vinden ..

Mischien dat het te maken heeft met dat ik onderhand al 2,5 jaar achter eengesloten zwanger ben haha ! De hormonen hebben me deze keer erg goed te pakken . Hopelijk word het nog iets beter , maar zo niet ben ik gelukkig al bijna op de helft .. ;)

Jullie suc6 en sterkte , en hopelijk houden jullie er niet zo lang last van als ik !

9. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Had ik ook enkele weken geleden! Nu vakantie en gas teruggenomen, en dat heeft best een positieve invloed op mijn humeur :)!

10. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Wat fijn Ladylien!!

11. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hoor! Ik voelde me pas weer top toen ik 16 weken zwanger was.
    Mijn schoonzusje werd echt depressief in het eerste trimester. Maar ook zij voelde zich in het tweede trimester al weer beter.
    En niet elke vrouw geniet van een zwangerschap. Er gebeurd ook zoveel met je lijf. Hormonen kunnen veel met je stemming doen!
    Probeert geniet van de kleine dingen. Het komt vast vanzelf weer goed

Deel Deze Pagina