Ik ben vandaag op ongeveer 10 dpo ongesteld geworden. Gisteravond al wat bloedverlies, dus was er al bang voor en vanmorgen zette het door.. 10 oktober had ik positieve ovulatietest en 11 oktober vroeg in de ochtend eipijn. sinds zondag had ik pijn in de borsten, iets wat ik alleen ken van beginnende zwangerschappen dus ik had stille hoop.. vorige cyclus begon ik een week na eipijn wat bruinverlies te krijgen en dat zette paar dagen later door in ongesteldheid. Ook toen (maar in mindere mate) gevoelige borsten. Sinds de miskraam (1 juli gestart me pillen om vruchtzakje af te zeggen) reageert m’n lichaam dus totaal anders. Ik voelde altijd eipijn en werd 2 weken daarna ongesteld of ongeveer vanaf 10 dpo zere borsten en dan bleek ik zwanger.. Is m’n lichaam zo op de hobbel door de miskraam? Moet ik dit gewoon even aanzien/afwachten? En gewoon op zoek naar verhalen (denk ik) waarbij het goed is gekomen.. want voelt nu op 1 of andere manier een beetje of een 3e kindje er niet meer gaat komen.
Wat rot van je miskraam Je lichaam en cyclus kunnen erna idd van slag zijn. Hopelijk is het snel weer de oude.
Wat rot van je miskraam! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb op dit forum zeer vaak gelezen dat het normaal is dat je cyclus erna wat van de rel is. Wat betreft een kortere LF kan ik wel mijn eigen ervaring delen: Mijn LF is 9-11 dagen en ben 3 keer redelijk vlot zwanger geraakt (respec. 3e, 1e en 6e ronde), dus dat hoeft geen belemmering te zijn
Hoi! Vervelend om te lezen maar voor mij ook veel herkenning. Eind juli een miskraam gehad en ineens een kortere lf (nu nog 9 dagen) sinds de mk. Hoop voor ons dat we snel een positieve test in handen zullen hebben!
Kan goed zijn dat je cyclus even wat van slag is helaas. Hier wel meer moeite gehad met zwanger worden met een korte lf.. maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn.. hopelijk hersteld je cyclus en mag je snel blijvend zwanger zijn.