Bang vanwege eerdere miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jasia, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    #1 Jasia, 17 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2013
    Hi dames,

Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest.
    Als alles goed is, ben ik ongeveer 5 weken zwanger.

Ik ben best bang. Op 28 oktober heb ik een miskraam gehad bij ong. 8 weken zwangerschap en ik heb sindsdien niet gemenstrueert.

Wel had ik op 7 en 8 december wat bloedverlies. Dat zou dus de innesteling kunnen zijn geweest, de verloskundige bevestigde dat.
    Maar ze zei ook dat ik volgens de berekening rond de 8 weken zwanger kan zijn, en dat het vruchtje bij 5 weken is gestopt met groeien. Ze zei dat ze me dus nog niet durfde feliciteren.

Over twee weken heb ik weer een afspraak om te kijken hoe het er dan uitziet.. Pff dit is zoo spannend.

gr Jasia

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Wat naar dat je een miskraam hebt gehad met 8 weken, best wel ver. Ik kan me voorstellen dat het spannend is, ik heb ook een mk gehad vorig jaar en het is wachten op mijn eerste echo. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, sterkte!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

4. mappel

mappel Niet meer actief

Ajj... dat is inderdaad heel moeilijk, 2 spannende weken voor jullie dus :(. Probeer wat afleiding te zoeken en zolang je geen bloedverlies hebt of krampen, zit het wel goed!

En weetje.. omdat je na je laatste miskraam niet gemenstrueerd hebt, is er dus ook echt helemaal niks over je evt. eisprong te zeggen. 8 weken zou kunnen, maar 5 weken kan net zo goed!! Laat je niet teveel aanpraten en probeer echt met de dag te leven..

sterkte in elk geval..

5. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    Bedankt voor de reacties dames.

ik heb nu ook twee dagen wat lichte veegjes bloedverlies.

Pfff dit is echt zo rot, die spanning en onzekerheid.

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis, wat naar en wat spannend weer.
    Zoek afleiding en ik hoop dat je troost vindt in het feit dat je lijf iig na de miskraam weer in staat is om een zwangerschap tot stand te brengen. Dat moet hoop geven.
    Bloedverlies hoeft niks te zeggen; meerdere vrouwen hebben dat.

Veel sterkte!

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    wat erg voor je :(
    ik heb drie miskramen gehad en ben nu bijna dertig weken ver,probeer aan zo'n verhalen vast te houden.
    ik ga heel hard voor je duimen!!

Deel Deze Pagina