wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanbo, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hoi dames

vorige ronde een vroege miskraam gehad.
    nu zit ik terug op de wachtbank.
    het enige is dat ik nog niet lang na mijn ei zit. vorige week donderdag heb ik mijn eitje gehad (ovutest).
    bij mijn vorige zwangerschappen had ik ook heel erg vroeg symptomen en een ja gevoel.

nu zit ik met zeer pijnlijke borsten, heb ik altijd na mijn ei maar dit keer zijn ze heel pijnlijk en de tepels ook. er staan ook meer witte bolletjes op. mijn tepels staan ook heel de tijd, normaal zijn ze meer ingetrokken.
    een hongergevoel heel de dag, zeurende en soms stekende pijn onderin buik, moe. heb ook wel wat een ja gevoel.

ik weet niet wanneer mijn ongi is, vorige ongi was op 5 oktober maar dat was dus die hele vroege zwangerschap, was 5 dagen overtijd toen.

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ben bang dat ik je hiermee niet kan helpen. waarom waag je niet eens een testje? wie weet.

3. Babsb

Babsb Actief lid

29 okt 2008
    190
    0
    16
    als je nog geen zwangerschaps test wilt gaan doen, waarom gooi je er geen ovu-test tegen aan, als deze positief uitslaat kan je er vanuit gaan dat je zwanger bent

groetjes Berna

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    als je vorige week donderdag je ei hebt gehad, zou ik pas volgende week donderdag testen

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    heb ook heel af en toe een duizeling

ah ja er zit niks anders op dan wachten

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een postieve ovulatietest hoeft niet persé op een zwangerschap te wijzen, die methode is niet betrouwbaar. Ik zou eind volgende week pas testen en dan met een gewone zwangerschapstest. Succes!

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    sinds vandaag nog maagzuur bij
    het pijnlijke gevoel in mijn buik is weg, dit was gisteren heel de dag en vooral 's avonds
    nog steeds pijnlijke borsten, tepels en meer kliertjes op het tepelhof.
    MOE
    en heb het heel de tijd warm

8. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hoi mamavanbo,

Ik heb in juni een vroeg mk meegemaakt.
    De maand erop, dus juli voor mijn ongi, was ik super misselijk, moe en last van mijn darmen. Toen ben ik gewoon ongi geworden, maar was wel benieuwd naar waarom de symptomen, dus ben naar mijn ha geweest.
    Deze vertelde mij dat hoe kort je zw ook is, toch kunnen de kwaaltjes blijven, dat deze met de tijden zouden verminderen. Heb toen wel wat voor mijn darmen gehad, want daar had ik het meeste last van.
    Na mijn ongi van augustus, dus tijdens mijn 3de ronde na de mk, raakte ik zwanger, wat de gyno als heel snel beschouwt.

Ik hoop voor je dat jij niet hetzelfde meemaakt als ik, maar dat je gewoon zwanger bent.
    Toch zou ik als ik jou was tot je NOD wachten met testen.

Deel Deze Pagina