Lieve dames, ik moet even mijn ei kwijt, en ben misschien wel wanhopig op zoek naar positieve verhalen…. Januari dit jaar bleek ik voor de 1e keer zwanger, helaas werden mijn kwaaltjes minder en kreeg ik bruinverlies en is dit een miskraam geworden met 6 weken. Vervolgens werd ik in Maart zwanger en heb ik af en toe licht bruinverlies gehad, maar dat bleek een hematoom en na 1 x een kloppend hartje gezien te hebben, bleek op de 2e echo met 8weken dat het hartje gestopt was op 7+4… deze miskraam heb ik met medicatie opgewekt omdat er na 2 weken geen verandering was… Mijn cyclus heeft lang op zich laten wachten maar uiteindelijk kwam die weer heel mooi op gang. Nu kwam ik er 2,5 week geleden dat ik weer zwanger ben, (toen 8/9dpo), kwaaltjes kwamen langzaamaan op gang. De kwaaltjes/misselijkheid wordt met de dag erger, dus die nemen gelukkig niet af! En dus de 1e echo gepland voor 24 september! Maar gisteravond na het plassen had ik ineens helderrood bloedverlies op het wc papier, dit heb ik nog een paar x gehad vannacht met afvegen, en een paar kleine druppels bloed in de wc. Dit wel allemaal zonder buikpijn en krampen… vanochtend gelukkig geen bloed meer gezien, maar vanwege mijn geschiedenis vrees ik voor het ergste, en mag ik gelukkig vandaag om 12:30 langskomen van de VK voor een echo… Ik hoop zo dat het een hematoom blijkt, en dat ik ook niet dit kindje verlies…. Zijn er mensen die dit hebben meegemaakt waarbij het positief is afgelopen? ik ben heel erg op zoek naar positieve verhalen
Update: zojuist hebben we een kloppend hartje mogen zien! Het termijn loopt voor nu gelijk aan mijn eigen telling.. en er is niets te zien meer van bloed❤️
Nieuwe update: Vandaag had ik de oorspronkelijke echo, en wederom hebben we een mooi kloppend hartje gezien! En ben ik 1 dag vooruitgezet qua termijn! Vanwege mijn eerdere miskramen mag ik over 1,5 week weer voor een echo komen, en over 3 weken hebben we de termijn echo!!!! Zo spannend allemaal! ❤️ maar helemaal verliefd op ons frummeltje
Geweldig nieuws en heel fijn dat er zo wordt meegeleefd en je zo snel weer een echo mag! Gefeliciteerd