verwendag voor zwangeren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noena, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    hey dames..

wie weet waar je omgeving zuid holland verwen dagjes hebt voor zwangeren.. lekkere kruidenbaden, zwemmen, massages enz enz

:)

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar!!!
    Heb het hier nog niet gehoord! (omg. Rotterdam)

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik lees ook mee... omgeving t'gooi, amsterdam!

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Noena; moet je wel opschieten want je mag maar tot 6 weken voor de bevalling in kruidenbaden ivm evt. ontsluiting. Heb je geen spa in de buurt? Ik ben een paar weken geleden naar de Zwaluwhoeve geweest en had aangegeven dat ik zwanger was en toen hebben hun de behandelingen incl. massage en Turkse hamam hier op aangepast. Heb genoten! Misschien dus even bellen naar een spa in de buurt?
    @mm7; in het Amsterdamse bos zit sinds een aantal maanden Spa Zuiver. Hier geven ze standaard ook zwangerschapsmassages. Heel makkelijk te bereiken met OV en auto!

5. Ladyninja

Ladyninja Lid

1 jan 2009
    17
    0
    0
    In de buurt van Rotterdam heb je Elysium (in Bleiswijk) wellicht kan je daar iets bespreken.

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Elena, super ik ga gelijk morgen bellen! Dankjewel!

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wat trouwens echt lekker is straks tegen het 'echte' einde aan; verwen dagje thuis met een vriendin of vriendinnen.
    Heb het afgelopen week gedaan met een vriendin van me, echt heerlijk!
    Lekker lauw voetenbadje met bruistabletten van Sabon (speciaal voor zwangeren-even vragen aan een medewerker), lekker gezichtsmaskertje, komkommertje op de ogen, haarmasker, teennagels mooi laten lakken... verder lekker kopje thee erbij en lekkere hapjes en gewoon een gezellig middagje gehad en nog bijgekomen ook ;)
    Ondanks dat de Spa hier zowat om de hoek ligt wou/wil ik het risico niet nemen dat daar mijn water breekt ;) Vond dit een prima oplossing!

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Elysium is wel echt super! Maar hebben verder geen speciale aanbiedingen voor een leuke dag als zwangere.
    Ik ga begin november, ben nu al aan het aftellen haha

Deel Deze Pagina