We zijn bezig met een gedichtje. Liefst origineel, maar overal op elke site zie je dezelfde voorbij komen... Ik ben nu leuke zinnetjes in een word bestand aan het zetten en hopelijk kunnen we dan met wat knutselen een uniek gedichtje maken. Maaarrrrrrr....ik kan nog wel wat ideeën gebruiken dus zet ze hier maar neer Hoop dat het een héél lang topic wordt
Niemand zo mooi als jij, niemand zo trots als wij! Je bent een engel zo klein, bij jou willen wij altijd zijn!
Geen gedichtje op geboortekaartje, maar in doopboekje stond: "Voor de wereld ben je van ons, maar voor ons ben je de wereld."
We hadden niet echt een gedichtje maar een zinnetje, Onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen.. Bij onze tweede willen we wel een leuk gedichtje uit de naam van onze zoon.. maar heb nog alle tijd
Zo'n negen maanden, heel veel weken, hebben wij naar jou uitgekeken. Nu ben jij op de wereld gekomen, nog mooier dan je al was in onze dromen. Jij hebt ons diep in ons hart geraakt, door jou is ons geluk volmaakt.
Het kindje van onze dromen Is nu eindelijk gekomen Zo mooi, zo lief, zo klein Dat kan alleen ons prinsje zijn
Lief kleine schoppertje, speelt nu niet langer verstoppertje. Want na lang wachten en veel geduld, is nu eindelijk het grote geheim onthuld Dit hebben wij
Ik sla ook degene die ik mooi vind op in een bestandje Deze heb ik tot nu toe: Wie dit kleine mensje ziet gelooft zijn eigen ogen niet en zal moeten beamen wonderen maak je nog altijd samen
 Schitterende oogjes, een huid zo roze en zacht Een klein neusje, een mondje dat lacht Handjes en vingertjes zo klein Die kunnen alleen uit liefde geboren zijn. 
 Zinnetjes: Als liefde leven/geboren wordt, krijgt geluk een naam Onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen
Op het kaartje van onze dochter komt te staan: Er zullen altijd handen zijn, die je willen dragen. En armen, waar je veilig bent. En mensen, die je zonder te vragen zeggen, dat je welkom bent. Is van Toon Hermans. Op onze trouwkaart stond ook een gedicht van hem, dus dat vonden we wel mooi.
Ik heb ook een documentje waarin ik mij favorietje zinnetjes/gedichtjes opsla.... tot nu toch nog maar eentje gevonden: "Papas droom komt uit, mamas wens is vervuld. Die lege plek, heb ik gevuld" Ik heb nog even de tijd om verder te zoeken
jou handje in het mijne, zo gaan we hand in hand mijn grote hand, jouw kleine een ijzersterke band deze vind ik ook wel mooi: een jaar geleden was je nauwelijks werkelijkheid, een stille wens in onze dromen. vandaag ben je een en al realiteit, het mooiste wat ons kon overkomen! (na bbz vorig jaar zou het mss wel passen, maar ik twijfel nog)
Door mijn ziekte en medicijn verleden wist ik niet dat ik zwanger kon worden dus het was echt een droom die uitkwam! A star is born, My dream came true. With all our pride, We present to you. *Raven Jayde* Dochter van Sadie en nichtje van Kiefer
mama droeg jou 9 maanden lang ze werd er nacht soms wakker van maar nu jij bent geboren mag je ook je papa storen
Op ons kaartje komt: In mama's buik een wonder, In papa's armen zo bijzonder Simpel maar dekt voor ons de lading!