Baarmoeder

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ukkie88, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Ik heb even een vraagje aan de (net) zwangere dames...misschien een hele stomme vraag....
    Maar hij voelt jullie baarmoeder aan en waar dit die nou ongeveer??? En dan de stomste vraag voelt het bij jullie van binnen anders aan?

En even over aders...gister zag ik onder de douche dat ik aders aan de zijkant van me buik zag lopen. Het loopt vanaf boven tot aan mijn lies. Weten jullie of dit met een eventuele zwangerschap te maken heeft? Het is me nog nooit eerder opgevallen dus ik heb geen idee of ik het altijd heb of niet..maar het viel gisteren echt in ene heel erg op...

2. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

niemand?

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Vanaf ongeveer week 6 van mijn zwangerschap begon mijn baarmoeder wat 'trekkerig' aan te voelen. Vooral als ik na even te hebben gezeten opstond, als ik had geplast of als ik me te veel inspande.
    Je baarmoeder zit de eerste 10 weken nog heel laag, echt achter je schaambeen.

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoeft niet bij mij zat hij met 9 weken al boven me schaambot ;)
    ps ja ik ehb ook die aders vanaf het begin al .. in me album staan fotos van me buik en daar zie je als je goed kijkt wel blauwe aders lopen.. en dan ben ik nog getint ook ;)
    succes meid

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dat vraag ik me dus ook wel af want ik weet nog niet of ik wel zwanger ben maar heb al een aardig buikje en inderdaad ook echt zichtbare aders lopen .. als je mijn buikje ziet zou je denken dat ik al om en om de 12 13 wk ben maar dat ben ik zeker niet als ik het al ben dan ben ik net in het begin maar had bij mijn eerste 2 ook al vanaf het begin een buikje met 6 wk kon ik al in de positie kleding toen paste me niks meer

6. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

hey angel74 wat grappig dat je dat ook wilt weten en wat jij verteld over dat buikje komt me heel bekend voor (alleen ben ik nog nooit zwanger geweest) meestal heb ik het laat in de avond dat ik echt een hele erge opgezette buik heb en dat het al lijkt alsof ik weet ik hoelang al zwanger ben en ik kan dan gewoon ook niet meer mijn buik inhouden..had ik gister even geprobeerd :) maar overdag zie je ook wel een klein beetje een buikje maar niet zo heel erg...plus dat ik ook gewoon totaal geen trek meer heb. Als ik ga eten lukt het wel en blijft alles ook wel binnen ,aar is wel heel raar

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi cyntje

ja klopt in de avond is het nog meer maar ik heb het echt ook al als ik opsta heel vreemd echt in anderhalve week krijg ik bijna geen broek meer dicht en mijn hcg via bloed was onder de 1 dus het vrouwlijke lichaam is wel heel vreemd ...
    iedereen die me ziet zegt oh ben je zwanger ;) nou ik wacht nog even af hier mocht ik niet ongi worden over een week dan doe ik een test ,,,
    heb jij nog een test gedaan? ben je overtijd of dat nog niet?

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb ook sinds ik zwanger ben veel meer aders over mn buik lopen als voorhen.
    Helaas kan je het op de foto niet goed zien.

Die opgezette buik herken ik wel, maar die had ik ook heel vaak toen ik niet zwanger was......
    Ik heb geen idee hoe dat komt, maar omdat er bij mij steeds wat mis ging bij de eerste dagen van de innesteling heb ik nooit een positive test gehad en kan ik ook niet zeggen dat ik zwanger was. Dus daar hebben jullie verder niet zo veel aan :(

Deel Deze Pagina