Maagzuur eerste weken...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ann80, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben erg benieuwd of er vrouwen zijn die dit herkennen.
    Mijn menstruatie dient zicht pas (hopelijk niet) over 12 dagen aan maar ik heb sinds zondag onverklaarbare maagzuur die in de loop van de middag naar de avond steeds heviger wordt...

Dit heb ik nooit gehad en nu ga ik me toch een beetje afvragen is het mogelijk dat dit meer betekend...?
    Ik ben ervan overtuigd dat je psyche met je kan spelen (wishfull thinking) maar het is op zijn minst heel merkwaardig te noemen...

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik wil je goede hoop niet de grond in boren maar zo snel last van maagzuur heb je niet. Meestal is dit wat later in de zwangerschap.
    Ik hoop uiteraard evengoed voor je dat het raak is natuurlijk.

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Dacht het ook eigenlijk wel maar was heel benieuwd of er misschien vrouwen zijn die er last van hebben gehad al in het prille begin...
    Vandaag en gisteren ook niet echt last meer gehad en moet eerlijk bekennen door mijn werk ook aardig wat stress dus zal het wel zijn...

Duurt ook inneens zo lang die verwachte menstruatie hahaha ongelooflijk normaal komt ie veel te snel....;)

4. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Als je ei op dag 14 geweest zou zijn, dan zou je nu nog niet eens je innesteling hebben gehad. Ik denk dus dat het wel erg snel is en dat het een andere oorzaak heeft. Toch hoop ik natuurlijk voor je dat het raak is!

5. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Of je wel of niet zwanger bent moeten we afwachten, maar met mij dochter had ik ook gelijk in het begin last van maagzuur en heb er de hele zwangerschap heeel heel veel last van gehad.
    Nu ben ik in de overtijd periode en heb weer last van maagzuur sinds een kleine week denk, maar durf niet te testen vanwege de wishfull thinking inderdaad, zijn al lang bezig en elke keer ging mis of werd gewoon ongesteld, maar maagzuur zoals nu en de behoorlijke zere borsten had ik eerder niet.

Zal voor je duimen

6. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Hoi,

Ook ik had al vanaf het begin af aan voor mn nod al last van maagzuur en dat zal nog wel de gehele zwangerschap zo blijven.(had ik namelijk ook met mn andere zwangerschap)
    Ik hoop voor je dat het raak is.

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Het kan zeker, ik heb het ook gehad en bij de apotheek, toen ik er wat voor ging halen keken ze me ook zo raar aan van nu al? alsof het alleen kan wanneer je buik groter wordt en de maag dus omhoog duwt. Volgens mij heeft het gewoon met een bepaald hormoon te maken maar ik weet het niet zeker.

C.

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties.
    Waardeer ik enorm!

Heb vandaag ook maar even de huisarts gebeld want ik heb dit echt nog nooit gehad.

Zij gaf ook aan dat het best mogelijk is.
    Ivm aanmaak van progesteron en dat ze het wel vaker hoort in de praktijk.
    Hoeft niks te betekenen maar kan wel & rustig afwachten plus af en toe een rennie...
    Was het advies.

Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het meteen betekend dat ik zwanger mag zijn maar het blijft opmerkelijk.

Toch "leuk" om te horen dat er meer vrouwen dit hebben meegemaakt...

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Begin een beetje te twijfelen of mijn cysclus niet 21 dagen is ... aangezien mijn zusje alweer ongesteld is geworden en de laatste keer iets voor mij was geworden...En we zijn het meestal tegelijk. (29 juni laatste keer bij mij)

Daarnaast heb ik sinds gisteren het gevoel dat ik ongesteld moet worden. (!)
    Onderbuik gevoel en lichte vorm van obstipatie (heb ik vaker rond mijn menstruatie)

Kon gisteren heel slecht slapen.

We zien het wel...

10. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ongesteld geworden...
    Dus toch 21 dagen cyclus...

Jammer, op naar de volgende x

11. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Jammer om te horen meid, succes voor de volgende ronde.
    Bij mij was de maagzuur niet zonder reden, zie mijn banner!

Groetjes

12. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    ik ben nu 5 weken zwanger, en ik heb al een
    week vreselijk last van maagzuur (en misselijkheid)
    Dit was o.a. 1 van de redenen dat ik besloot te gaan testen....

Deel Deze Pagina