Hallo allemaal, Misschien wel een hele domme vraag hoor, maar ik móet m stellen want ik vraag het me al zo lang af. Heb sommige van jullie horen zeggen dat je steekjes in je baarmoeder hebt. Nou weet ik wel waar je baarmoeder zit zo ongeveer (dat dan nog net wel ) maar wat moet ik me daarbij voorstellen? Hoe voelt zoiets? is het gewoon buikpijn of daarmee vergelijkbaar?? groetjes, Jaslynn
Ik weet niet welke steekjes je precies bedoeld. Wanneer ik die steekjes voel dan is dat wanneer ik mijn eisprong heb. Op de dag dat mijn ei springt voel ik enorme steken links of rechts (afhankelijk aan welke kant mijn ei springt) onder in mijn buik. Soms voel ik daar ook een druk bij alsof er lucht in mijn darmen zitten. Die steken en druk zijn bij mij best pijnlijk. De dagen na mijn eisprong tot aan mijn NOD blijf ik kleine steekjes voelen maar dan wel veel minder pijnlijk. Het lijkt dan een beetje op speldenprikjes. Dus het voelt niet hetzelfde als gewoon buikpijn. Weet niet of ik hiermee je vraag heb beantwoordt maar dit is wat ik voel tijdens en na mijn eisprong. Liefs, Gerrina
Hoi Gerrina, Dat voel ik dus ook zo rond mijn eisprong, inderdaad soms links en soms rechts, maar ik dacht altijd dat dat mijn eierstokken waren. Ik vroeg het omdat ik dacht dat dat misschien een teken van zwangerschap kan zijn en baal dus stiekem dat ik sinds mijn eisprong helemaal nergens last van heb, alleen mijn borsten voelen wat beurs aan maar dat heb ik altijd. In ieder geval bedankt voor je reactie! Liefs jaslynn
Toevallig hadden MissX en ik beiden vlindertjes oid in ons baarmoeder (op de plek waar je normaal menstruatiepijn hebt). Heel raar, en moeilijk te omschrijven. Naderhand kreeg ik in ieder geval soort van menstruatiepijntjes, maar dan veeeeeel minder erg. Dus het leek erop maar was het duidelijk niet. Dit waren dus kennelijk symptomen van de zwangerschap. Eisprong heb ik eigenlijk nooit echt gevoeld.
Hoi, ik las je stukje en ik vroeg me af of het ook pijn ging doen in je rug. Soms doet het echt erg pijn in m'n zij naar m'n rug...afwisselend links en rechts. Ik weet dus niet of ik zwanger ben, en als ik zwanger zou zijn dan zou ik het nog niet kunnen testen waarschijnlijk omdat ik 3,5 week zwanger zou zijn. Heb het gisteren weer geprobeerd, maar niks. Dan is je HCG-level nog te laag sowieso waarschijnlijk. Ik ben vergeten een pil te slikken in m'n meest vruchtbare periode,dus vandaar de kans dat ik zwanger ben. Ik ben preventief maar even gestopt met de pil slikken, voor het geval dat. Liefs Ponnetje
Ik heb nooit last van steekjes in mijn rug gehad. Maar het lastige van alles is dat alle vroege zwangerschapsymtomen gelijk zijn aan pms. Dus pas als je menstruatie uitblijft heeft het echt zin om te testen. Sterkte met afwachten Groetjes Daphne
Hoi, Ik had ook van die steekjes in mijn onderbuik. Kan het niet anders omschrijven als de buikpijn die ik anders krijg een dag voor ik ongesteld moet worden. Alleen hield dit een kleine anderhalve week aan...... Bleek dus dat ik zwanger was!!!