Wat is het vaag

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by krientje, Jan 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. krientje

krientje Actief lid

Jan 6, 2007
    181
    0
    0
    Ik weet niet hoe het allemaal nou zit

Voor mijn vorige ongesteldheid heb ik seks gehad met condoom maar gescheurd 2 dagen na de pil toen ben ik half ongesteld geworden kwam niet echt goed door toen 2 a 3 dagen er na wat oud bloedverlies na vijf dagen was ik de pil vergeten ook niet meer geslikt dus dag overgeslagen toen heb ik de dokter weer gebeld want voelde me niet echt lekker misselijk buikpijn rechtsonder steken stemmingswisselingen aangeraden om te stoppen nou ben ik drie dagen gestopt en hop ongesteld zonder buikpijn gevoelige borsten wat ik altijd wel verschrikkelijk had dus wat is er nou aan de hand heb wel gewoon seks gehad

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Krientje,

Als je ongesteld bent geworden, ben je in ieder geval niet zwanger. Dat je zulke 'gekke' klachtjes hebt gehad, is waarschijnlijk een toevalstreffer geweest of toch een reactie op je pil. Als je je pil onregelmatig slikt, kan je lichaam daar ook even last van hebben. Nu alles weer normaal is, geen zorgen maken in ieder geval. Misschien had je altijd wel pijnlijke borsten juist door de pil en is dat nu over nu je lichaam weer een natuurlijke cyclus heeft.Maar ik heb er dus ook geen pasklaar antwoord op helaas.

Groetjes Brigtte

p.s zou je volgende keer even met leestekens willen schrijven, dat is wat overzichtelijker.

Share This Page