Beste vk, Nou is dit een beetje de situatie, ik zet het even onder elkaar anders word het helemaal een warboel: vrijdag 17 Juni gemeenschap gehad Zondag 19 Juni heftige steken in de buik (bij mijn andere twee meiden bleek dat de innesteling te zijn) Zondag 26 Juni heel licht positief getest. (maar daar had ik mn twijfels over!) Maandag 27 Juni heeft de HA mijn bloed laten prikken voor de hcg waardes. De uitslag was niet zwanger. Ik heb allerlei symptomen die ik voorheen niet had, witte afscheiding, zere borsten tijdens het voeden van mijn dochtertje, buikpijn, hoofdpijn etc... Maar ik lees overal dat je pas na 2 weken (na de sex) een positieve uitslag kan krijgen en dat was het bij mij nog lang niet.. Heeft hij nou te vroeg getest? En wanneer heb ik nou wel duidelijkheid??? Mvg Cassida Ik maak me zorgen want had was niet de bedoeling om weer in verwachting te raken. (Condoom is gescheurd) En ik wil toch graag zeker weten waar ik aan toe ben..
hoi 10 dagen na gemeenschap en dus na bevruchting zou de bloeduitslag al positief moeten zijn. Dus je bent echt niet zwanger dan. Waar je symptomen dan vandaan komen weet ik niet, dat kan van alles zijn, ook als je graag zwanger wilt zijn kun je dit soort klachten hebben. Even afwachten maar. Mirjam
Maar de test is precies 10 dagen na de gemeenschap af genomen. En als de 17e nou niet mijn innesteling maar eisprong was. Dan zouden die 10 dagen pas woensdag zijn? Is het aan te raden om nog een gewone urine test te doen volgende week? Sorry hoor..
hoi dat mag natuurlijk altijd maar op zich is een bloedtest zo gevoelig dat ie al na een paar dagen HCG zou moeten laten zien als je zwanger geweest zou zijn. Mirjam