zwanger en fitnes?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kikkert, Jun 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    hey meiden,
    ik ben 4weken gestopt met fitnes maar ik wil toch weer graag beginnen kan dat als je zwanger bent? liefs kikkert

2. medsje

medsje Lid

Feb 20, 2007
    30
    0
    6
    ja hoor, als je maar goed blijft luisteren naar je lichaam....

word je moe, stop dan
    voel je ergens steek/pijn/kramp, stop dan

advies: hardlopen of iets wat erop lijkt zou ik vermijden, is niet goed voor je borsten en baarmoeder, die zijn namelijk zeer kwetsbaar....

liefs

3. Niet meer actief

gaat prima, ik ben zelfs pas begonnen toen ik 2 mnd zwanger was...idd luister naar je lichaam en verder heb ik uitgelegd gekregen welke apparaten ik wel en niet kan gebruiken en ik moet zeggen dat ik meer mag doen dan ik had verwacht! steppen mag niet geloof dat dat met je bekken te maken heeft...verder fietsen, crosstrainer...loopband...wave...schuine buikspieren....billen..benen...dijen...arm en rug spieren...genoeg dus!

veel plezier!

groetjes pjetje

4. marlot

marlot Actief lid

Jan 13, 2007
    147
    0
    0
    Dit is handig om te weten. Ik zelf sport 1keer in de week. Mocht ik zwanger zijn wil ik proberen te blijven sporten als ik me niet al te beroerdb voel.

5. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Trilplaat mag ook niet geloof ik?

6. Niet meer actief

Nope mag helaas ook niet...die mag je bij een natuurlijke bevalling na 6 weken weer gaan gebruiken, bij kz na 3 mnd ongeveer..

groetjes Pjetje

7. sporty78

sporty78 Actief lid

Jan 15, 2007
    195
    0
    0
    als je wat verder bent moet je opletten dat je hartslag niet te hoog wordt, dat schijnt niet goed te zijn voor de baby, bij ons was 140 het max. maar dat is pas vanaf 20 weken.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    bedankt meiden voor jullie reacties

9. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou ook zeker advies vragen bij sportschool! Ik zelf ben gestopt met sporten ... vond dit wel een goed excuus :oops: - ben namelijk erg lui (wandel en fiets wel veel hoor, maar die sportscholen :( )

10. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou ook zeker advies vragen bij sportschool! Ik zelf ben gestopt met sporten ... vond dit wel een goed excuus :oops: - ben namelijk erg lui (wandel en fiets wel veel hoor, maar die sportscholen :( )

Share This Page