krampen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kletstante28, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletstante28

    Kletstante28 Actief lid

    23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Hoi !

    Ik ben 9 weken en 2 dagen zwanger nu.
    Van mijn 2de.

    Maar ik heb een lage bloeddruk, 95/50 en verder heb ik gewoon de kwaaltjes zoals elke zwangere vrouw wel (de meesten dan ;) ).

    Maar ik heb zo eens in de nacht best wel erg kramp, alsof je denkt dat je naar de wc moet voor diarree, maar dat gebeurd dan niet. Het is niet elke nacht, maar toch... erg vervelend gewoon. De VK zegt dat het groeispijnen kunnen zijn, maar kan dat zo kramperig aanvoelen. Maak me wel zorgen en zei ik ook tegen haar. Heb verder geen bloedverlies, maar toch wilde ik gewoon even aan jou vragen.

    Dus als dat inderdaad groeipijnen kan zijn, moet ik het maar voor lief nemen :D

    Maar heb niet de hele dag last van, weet niet of het eventueel blaasontsteking kan zijn, want moet verder normaal plassen.

    Bedankt alvast !
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi kletstante,

    Je zal merken dat bij een tweede zwangerschap je meer bewust bent van je baarmoeder en lichaam je voelt de zwangerschaps eerder en duidelijker. Deze krampen die je voelt kunnen inderdaad van het groeien van je baarmoeder komen maar het kan ook een blaasontsteking zijn dus breng morgen even je ochtend urine naar de huisarts.
    Gefeliciteerd, Imke
     

Deel Deze Pagina