Hallo allemaal, Ik heb me even niet laten zien want ik vond dat ik er te veel mee bezig was.... Maar nu kan ik morgen gaan testen en wat duurt wachten toch lang! Ik denk wel dat ik nog even tot woensdag wacht want dan ben ik echt 1 dag overtijd (als dat zo is... ) Ik wil zo graag..... Miek
Probeer te wachten Elasmiekje! Dat voorkomt een hoop..... test geld en teleurstellingen (weet ik uit ervaring ). Veel succes, lekker naar buiten ofzo het is moooii weer!
wachten is inderdaad moeilijk, maar ik zou het toch proberen, het voorkomt inderdaad teleurstellingen en scheelt een hoop geld, sterkte met wachten en hoop dat het beloont word met een positieve test!
Elsemiekje, Knap hoor als je toch iets langer kan wachten! Heb je er zelf een goed gevoel over? Denk je dat het RAAK is? Mijn NOD is 26 april (woensdag). Ik probeer ook iets langer te wachten met testen. Hopelijk redt ik het tot zaterdag (als m'n duivels er dan nog niet zijn). Succes met wachten...... Liefs
tja idd moeilijk dat wachten. Vorig ronde was ik super relaxed. Ik ben nu deze rond al wat zenuwachtiger, en deze ronde is nog maar pas begonnen !! Zijn er ook stenen of pillen voor geduld ???
Gevonden !! Edelsteen: Epidoot: Goed voor het gevoel, geeft geduld, helpt bij leren, bij zware ziektes, goede conditie, immuunsysteem. En dan ook nog maar voor de aromatherapie: Bloemenpracht Met o.a. cananga, geranium en rozenhout. Deze zoete bloemige geur is heel vriendelijk en rustgevend. Het mengsel is verlichtend bij depressiviteit, angst en stress. Voor wie druppeltjes geduld nodig heeft, is bloemenpracht heel geschikt. Werkt opwekkend en motiverend. (Bloesem: wild rose)
ken het gevoel..Normaal is een week zo voorbij. Vooral als je allemaal leuke dingen hebt. En voor zoiets....lijkt wel een eeuwigheid. NOg heel even geduld....suk6
Ik weet er alles van. Ik kan al wel testen, maar wil nog even wachten. Laatste ronde duurde ook wat langer. Bovendien weet ik dat mijn moeder pas laat positief testte. Ik vind het zo zonde van mijn centjes ook. Succes met wachten en ik hoop voor je dat het raak is.
tsja, zo herkenbaar. Ik heb afgelopen zaterdag getest. En natuurlijk veel te vroeg. Het helpt allemaal niks, maar ja. Houdt het nog een paar daagjes vol. Wij steunen je allemaal! Groetjes Vera
Jeetje ja, geduld........ Nu willen mijn vriend en ik samen de test doen en dat kan dus alleen 's avonds of in het weekend (zondag eigenlijk alleen) maar kun je je ochtendurine ook bewaren tot 's avonds en dan pas testen? Dan hoef ik niet helemaal tot zondag te wachten snappie???? Verder heb ik er een gemengd gevoel over, heb wel e.e.a. aan symptonen maar mijn lichaam houd met nog wel eens voor de gek. Ik heb nu ook een soort van menstruatie pijn in mijn buik maar het voelt anders dan normaal maar dat kan ook door de zenuwen komen.... Miek
Dank je wel Natasja, ga ik morgen of overmorgen doen! Vandaag nog niet want nu is mijn NOD misschien is het nog te vroeg. Miek
Het maakt toch tegenwoordig niet meer uit of je ochtendurine gebruikt. Volgens mij heb ik laatst ergens gelezen dat je het op elk gewenst moment van de dag kan doen. Wel dat het beter is om het sochtends te doen. Ivm geconsentreerde urine. Suk6 meid hoop op + voor jullie
wow, ja inderdaad. de laatste daagjes, mijn nod is 1 mei... dus ook maar netjes wachten ook al valt het niet mee. vandaag goed kramp gehad een minuut of 15, en ineens over..veel witverlies. innesteling? of mijn gedachten en me lichaam houd me weer eens voor de gek. meid succes met testen, en inderdaad ik heb ook gehoord dat ochtend urine de beste urine is om te testen... succes he en natuurlijk ook voor al die andere ,toch wel,(zenuwachtige)meisjes
Elsemiekje, Succes met testen! We gaan voor je duimen! Ik duim ook al een beetje voor mezelf..... hihi..... Mijn NOD is morgen (26 april). Nog geen tekens van de duivels. Dus wie weet. Precies 14 dagen geleden had ik een positieve ovulatietest, dus als de duivels uitblijven is er een beetje hoop........ Ik probeer tot vrijdag/zaterdag te wachten met testen. Mijn vriend wil er ook dolgraag bij zijn! Succes! Liefs
ik ben al overtijd, maar durf niet te testen.. en jullie willen allemaal graag al maar kunnen nog niet echt. Ik ga er nog even over nadenken, misschien straks toch maar even naar de drogist. Ik snap ook de banner niet, die geeft aan drie dagen overtijd, maar volgens mijn berekeningen was er afgelopen vrijdag NOD, dan is toch de eerstvolgende dag al de eerste dag overtijd? Achja.. ik snap er nog niet zoveel van. Succes allemaal
Boogschuttertje, Als je zekerheid wil, kun je beter wel een testje wagen. Tuurlijk is het spannend, maar je weet wel waar je aan toe bent! Mocht je gaan testen, SUCCES!