hoi iedereen ik zit met een probleem ik en mijn vriend zouden graag een kindje willen dus ben ik ongeveer 4 maand gestopt met de pil. hebben dan ook vrij regelmatig betrekking (niet elke dag). Toch word ik niet zwanger. Ikzelf weet zeker dat ik vruchtbaar ben doordat ik al een kindje heb.mijn vriend is ook vruchtbaar doordat hij zich daarvoor heeft latn testen. Zou het kunnen dat der nog hormone in mijn lichaam zitten van de pil?? heb een vrij regelmatig cyclus. kan iemand ons raad geven want ik weet het nietmeer :'(
het zou kunnen maar volgens mij hoef je je pas zorgen te gaan maken als je een jaar of langer bezig bent volgens mij duurt het gemiddelt een half jaar tot een jaar verder heel veel suc6 gewenst
tis dan nog ff afwachten natuurlijk :s heb het nog al eens voor gehad hoor dat ik een jaar gestopt was met de pil en pas na dat jaar zwanger was alvast bedankt voor je reaktie summer
Het kan heel goed dat je nu aan het ontpillen bent. En ik denk dat 4 maand nog niet zo heel veel zegt... Liefs An
He, Zou me na vier maand idd nog niet echt zorgen maken hoor! Komt vast wel goed bij jullie! Liefs Elmo
ah78 en elmo thx voor de reaktie zorgen maak ik me niet echt hoor stelde mij gewoon die vraag volgens mijne cyclus weet ik ongeveer wanneer ik vruchtbaar ben en toch niet zwanger nu ja blijven proberen e oefen is toch zo leuk oei summer toch geen problemen ??
Zou me na 4 mnd nog niet direct gaan afvragen of er iets mis zou zijn. Zou uiteraard fijn zijn dan al zwanger te zijn, maar er iets langer over doen is niet vreemd hoor. Succes, en wie weet tot snel bij het "zwanger zijn" forum
ik zit in ronde 7. Je luisterd zo goed naar alles wat je lijf je verteld maar wijzer wordt je er niet van. Gewoon je ding blijven doen, dan komt het vanzelf. (en ik trap er zelf nog steeds in)
4 maanden zegt idd nog niks. Maar als ik het goed begrijp heb je op je eerste ook een jaar moeten wachten. Ik ken wel je gevoel hoor; zo van; je doet het op de juiste dagen en dan nog niks?? Zit inmiddels in ronde 8 en daar wordt je idd niet zekerder van... Hoop dat het snel gaat lukken
och ja wel zullen nog maar wat verder oefenen e :d tis idd niet leuk zeker als je het echt wilt mss lukt het deze maand wel zullen het moeten afwachten e mijn volgende maandstonden zouden de 9de mei moeten zijn dus ja en ben daar nog al redelijk juist in da geluk heb ik wel een beetje dat ik nogal regelmatig ben. hoop doet leven zeggen ze wel eens e
Idd! Gewoon vrolijk blijven klussen Regelmatig ben ik gelukkig ook wel. da's idd een fijne bijkomstigheid. Nogmaals suc6 meid!
Gewoon positief blijven . 4 maanden valt wel mee. Maar goed, dat gevoel he, dat kan je niet uitschakelen. Als je eenmaal hebt besloten om voor een kindje te gaan dan graag ook meteen. Ken het heel goed. Zit zelf in ronde 5 . En moet nog even wachten voor ik weer kan testen. Tsja, niks aan te doen. Succes met zwanger worden. Groetjes Vera 8)
da wachten is altijd een probleem e :s tis de natuur dat beslist testen kan ik ook pas over twee weken :s en dan duurt da eens zo lang heb nooit zwangerschaps kwaaltjes gehad das da nog het ergste :d dus ja ik weet niet of dat ik prijs heb ja of nee want bij ons twee vorige ben ik nooit misselijk geweest geen opgezwollen voeten en al die zwangerschaps kwaaltjes die je maar kan hebben. dus moet ik wel de test afwachten e thx vera
Ronde 4, daar zou ik me geen zorgen over maken hoor ga na een ronde of 10 pas naar de huisarts maar ik hoop voor je dat je gauw zwanger word!