baarmoeder??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bar, 22 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb sinds een dag of 3 pijn in mijn baarmoeder tijdens het vrijen. Het is niet dat hij er te diep ingaat want het is voor het eerst :oops: en heb het nooit gevoelt..Weet iemand wat dat kan zijn? Ik heb dit nog nooit gehad. :oops:

2. bianca29

bianca29 Lid

25 jan 2006
    43
    0
    0
    kapster
    ik weet niet wat het is maar ik heb dat idd ook

groetjes bianca

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    in je baarmoeder, of van je baarmoedermond?????

dat heb ik zelf ooit eens gehad ( bijna 9 jr geleden) en toen ben ik nadat het ijstrijkje pap III a uitwees doorverwezen naar de gyn, die heeft toen een stukje van mijn baarmoedermond verwijderd (toen bleek ook trouwens dat ik in verwachting was gelijk al de 1e ronde) nadat ik bevallen was....het rare was wel nadat ik eenmaal bij de ha was de pijn ook weg was, alsof het gewoon zo moest zijn dat ik naar de ha ging, had het geen zeer gedaan had ik er dus ook nooit heen gegaan met weet ik veel wat als gevolg????

dus als je het blijft houden zou ik als ik jou was een bezoekje aan de ha brengen...

veel succes

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    volgens mij mijn baarmoedermond. maar ik heb het nog nooit eerder gevoeld. Ben wel al druk bezig geweest deze ronde..
    Het gevoel voel ik door mijn hele baarmoeder ook maar het begint bij de mond..

5. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Bar,

Ik weet niet of het hetzelfde is hoor.
    Maar ik had ook een pijnlijk gevoel aan mijn baarmoeder. En dit gevoel bleef de hele dag zeuren. (een beetje gevoelig). Nu een week later ben ik ongi geworden. Dus ik denk dat het daar aan ligt.
    Maar een bezoek aan de ha, als je er veel last van blijft houden, kan nooit geen kwaad.

liefs kit

6. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    nee ik heb het niet de hele dag. Ik voel het alleen bij het vrijen sinds 3 dagen nu.

7. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    heb je ook andere kwaaltjes of niet?

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Beetje last van mijn darmen, erg borrelig en beetje duizelig.
    En een beetje gevoelige tepels..
    Maar verder niet..
    Ik vind het ook zo vaag, want heb het nooit eerder gehad..
    ben ook iets kieskeuriger met eten.. Veel dingen die ik normaal lekker vind eet ik nu weinig omdat het me niet zo smaakt.. maar ja, dat heb ik wel is vaker

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    blijf er in ieder geval niet te lang mee doorlopen meid...

daar is de ha voor en baat het niet schaden doet het zeer zeker niet...

succes

10. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ja idd. Ik let er wel op en als het blijft aanhouden dan ga ik wel naar de HA
    maar hoopte dat iemand hier iets van wist

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik kan (en heb) alleen mijn eigen ervaring hiermee...en zoals je kunt lezen was ik daar natuurlijk niet blij mee, hoop voor jou dat er andere zijn die er op een andere manier ervaring mee hebben wat niet zo heel erg is....

succes in ieder geval

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb dat ook regelmatig tijdens het vrijen. Wat blijkt achteraf was dat het rond mijn eisprong was, dan schijnt je baarmoedermond iets te zakken, om de eventuele zaadjes makkelijker de weg te wijzen (klinkt dat gek)
    Maar het is natuurlijk niet zo dat je altijd precies op hetzelfde moment in de maand vrijt. nu let ik erop en valt het me op.

als het blijft aanhouden inderdaad even naar de huisarts.
    over het algemeen houdt ik er rond de 3 a 4 dagen last van

13. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ja maar dat kan bijna niet want ik heb vorige week mijn ei gehad als ik goed heb gerekend en al regelmatig ben.. want uitgerekend moest het woensdag zijn dat ik men ei had.. ja het kan iets later zijn.. dan zou het ongeveer morgen over moeten zijn..
    als dat het is hebben we wel in de goede periode geklust.. hihi

14. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    het is denk ik niet mijn eisprong want ik heb net gevoeld en het is heel hard. maar hij zit heel erg laag. ik voel hem heel duidelijk en hoef nog niet eens erg ver erin..
    weet iemand wat dit kan zijn?

15. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Sorry bar dan heb ik geen idee. maarre hou het in de gaten en anders even nar de gyn.

sterkte

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb dat sinds vanochtend ook. Nouja weet niet of het hetzelfde is.. Maar heb vanochtend mn vriend gewoon gevraagt of ie op kon schieten want het was echt vervelend!
    Voelt net alsof ie ergens tegen aan zit te stoten. :(
    Heb deze maand mn eisprong duidelijk gevoelt op 14 mei dus de eisprong is het niet.. ;)

17. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ja zoiets heb ik dus ook. Het is net of hij er tegen aan stoot ja. en dan is het idd niet fijn meer nee
    En ik weet ook niet wat het kan zijn.

Deel Deze Pagina