Hallo Dames, Ik heb 7/8 mei een positieve ovulatietest gehad ik zit nu 6 dagen voor mijn nod en ik heb zo`n stekend/drukkend gevoel bij me eierstokken , lijkt wel of iemand van binnen omhoog trekt ( weet niet hoe ik het moet omschrijven) word er helemaal naar en bang van! wat kan dit zijn? Liefs
hetzelfde hier!! alleen ik heb het al sinds de positieve ovulatietest ook 7/8 mei dus we lopen gelijk.. Hoop zo voor ons dat het een goed teken zal zijn. Het is in ieder geval niet prettig nee
Hallo, Lief van je dat je reageert op me vraag vind het wel erg leuk dat we gelijk lopen ook met de ovulatietest Heb je verder ook nog symptomen of alleen dat nare gevoel onder in je buik? Liefs Miep
Tja heb last van van alles maar dat is voor mij niet raar als mijn periode er bijna aankomt dus kijk er niet raar van op. Alleen die vage steekjes enzo in je buik dat was wel een nieuwe voor mij, maaaaaar tot nu toe heb ik nog niets gesignaleerd en het moet vandaag of morgen toch wel een keer gebeuren. En jij verder nog iets? Kunnen we lekker klagen bij elkaar
Mja, door uberhaupt alleen de hormonen gaat je lichaam al inspelen op een zwangerschap, zou heel goed kunnen dat je dit al merkt. Ik zal duimen voor jullie dames!
Hey Miepje01, ik heb dit gevoel elke maand, nu ook weer (ben vandaag 5 dpo). Volgens mij komt dit omdat t folikel wat overblijft na de eisprong zich vult met bloed, wat vervolgens t geel lichaam vormt en wat geactiveerd wordt om progesteron aan te maken om je baarmoeder voor te bereiden op een eventuele zwangerschap... Ik denk dus niet dat dit iets is om je zorgen over te maken, maar vertrouw je t niet, dan zou ik toch je huisarts even vragen.. Succes!! Hoop dat je hartstikke zwanger bent!!