lijkt wel of er aan me baarmoeder/eierstokken word getrokken!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miepje01, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje01

miepje01 Lid

30 jan 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames, Ik heb 7/8 mei een positieve ovulatietest gehad ik zit nu 6 dagen voor mijn nod en ik heb zo`n stekend/drukkend gevoel bij me eierstokken , lijkt wel of iemand van binnen omhoog trekt ( weet niet hoe ik het moet omschrijven) word er helemaal naar en bang van! wat kan dit zijn?

Liefs

2. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    hetzelfde hier!! alleen ik heb het al sinds de positieve ovulatietest ook 7/8 mei dus we lopen gelijk.. Hoop zo voor ons dat het een goed teken zal zijn. Het is in ieder geval niet prettig nee

3. miepje01

miepje01 Lid

30 jan 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Lief van je dat je reageert op me vraag
    vind het wel erg leuk dat we gelijk lopen ook met de ovulatietest

Heb je verder ook nog symptomen of alleen dat nare gevoel onder in je buik?

Liefs Miep

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nouw,.. banden pijn zou nog erg vroeg zijn....

5. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Tja heb last van van alles maar dat is voor mij niet raar als mijn periode er bijna aankomt dus kijk er niet raar van op. Alleen die vage steekjes enzo in je buik dat was wel een nieuwe voor mij, maaaaaar tot nu toe heb ik nog niets gesignaleerd en het moet vandaag of morgen toch wel een keer gebeuren.
    En jij verder nog iets? Kunnen we lekker klagen bij elkaar :p

6. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Mja, door uberhaupt alleen de hormonen gaat je lichaam al inspelen op een zwangerschap, zou heel goed kunnen dat je dit al merkt.

Ik zal duimen voor jullie dames!

7. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Miepje01, ik heb dit gevoel elke maand, nu ook weer (ben vandaag 5 dpo). Volgens mij komt dit omdat t folikel wat overblijft na de eisprong zich vult met bloed, wat vervolgens t geel lichaam vormt en wat geactiveerd wordt om progesteron aan te maken om je baarmoeder voor te bereiden op een eventuele zwangerschap... Ik denk dus niet dat dit iets is om je zorgen over te maken, maar vertrouw je t niet, dan zou ik toch je huisarts even vragen.. Succes!! Hoop dat je hartstikke zwanger bent!!

Deel Deze Pagina