Ik ben nog maar een weekje op dit forum, maar er is 1 ding wat ik wil zeggen: Dat ik ontzettend veel respect en bewondering heb, voor alle dames die al zo lang bezig zijn, om zwanger te mogen worden. Jullie reageren op iedereen en doen net zo lekker mee. Ik denk dat ik misschien wel heel verbitterd zou worden, en niet meer zo meegaand zou kunnen zijn. En daarnaast wil ik nog zeggen, dat ik het zoiezo een super forum vind. Hiervoor zat ik op een ander forum, wat zo vaak ruzie werd. Of er werd helemaal niet gereageerd. Echt leuk dat iedereen hier zo met je meeleeft.
@mamavanMaud, wat een lief meeltje. Ik vind het hartverwarmend. Soms is het ook niet makkelijk, geloof me. Maar je moet door en kan niet bij de pakken neerzitten. Uiteraard zit je in een mega-dip als je ongi wordt of een MK hebt gehad maar op de een of andere manier krijg je toch weer de kracht om verder te gaan en wil je ook niet zomaar opgeven. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden! Liefs, Assie
Ontzettend lief van je! Ik vind het soms wel heel zwaar, maar het komt nu rap dichterbij, over 2 dagen mijn eerste spuit en dan kan onze 1e icsi poging eindelijk beginnnen. Nogmaals heel lief wat je schrijft!
Ik vind het ook heel lief van je Het valt echt niet mee, om een sterke kinderwens te hebben en er dan zo dichtbij te zijn en het gaat mis.... en dan een 2e poging slaat helemaal niet aan. Wij zijn nu ruim 2 jaar bezig, en ik ben er zo vreselijk aan toe om moeder te worden dat het nu ook wel eens mag gebeuren.
super lief van je ! en ja soms wordt je ook wel een beetje verbitterd hoor. Ik heb zo mijn goede en slechte dagen,maar kijk altijd wel uit op wie ik het af reageer haha. Succes met zwanger worden !
heel lief van je. Inderdaad is het vaak ook moeilijk, maar we moeten positief blijven en hoop houden.