Baarmoederfoto! Tips en ervaringen welkom!!!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door chichi, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Chichi,
    Ik hoop ook voor je dat alles goed is!
    En idd je mag niet alleen naar huis, is beter van niet.
    Ik heb hem afgelopen maandag gehad..

Krijg jij hem aanstaande maandag nou? Is je eisprong dan nog niet geweest?
    Ik mocht namelijk absoluut níet na mijn eisprong komen van de fert. arts.
    Gelukkig was ik net ongi geweest, en ik zat op dag 9 van mijn cyclus.

2. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hoi dames!
    Bij mijn zh doen ze de HSG alleen voor de eisprong ivm risico op zwangerschap.Dus alleen in een bepaald deel van je cyclus. Mocht je te laat zijn in de cyclus dan plannen ze t dus een aantal weken later. Lijkt me ook het beste hoor; dit lijkt me niet goed voor een beginnende zwangerschap.
    Ik heb de HSG gisteren gehad. Het viel me zeker niet tegen. Ik had van tevoren even een paracetamol genomen (stond in de folder). Het inbrengen van het speculum vind ik altijd heel vervelend, maar dat is per vrouw ook heel verschillend. Het slangetje voelde ik daarna niet meer, het opblazen van het ballonnetje vond ik wel weer pijn doen. De contrastvloeistof voelde ik vervolgens weer helemaal niet. Maar goed...elke vrouw ervaart t weer anders. Ik mocht meekijken op het scherm; dat is wel mooi om te zien.
    Mijn man mocht ook mee en die mag er bij blijven staan, hij krijgt dan net als de artsen een loodschort om. (bescherming tegen rontgenstralen)
    Het is wel slim om even een dun maandverbandje in te doen naderhand, het contrastvloeistof kan ietsje terugkomen lopen en dat is een beetje vettig. Sommige vrouwen bloeden ook iets.
    Al met al viel het mij zeker niet tegen, maar goed; leuk is anders natuurlijk. Het is alleen erg kort, dus je bent er zo weer doorheen! Heel veel succes!

Deel Deze Pagina