Hallo, Ik krijg donderdag een baarmoederfoto. Toen ik hoorde dat ik dat zou moeten heb ik natuurlijk meteen op internet wat info opgezocht. Ik las toen in foldertjes van ziekenhuizen dat je beter niet zelf naar huis kunt rijden (ivm pijn enz)... Maar in het foldertje van mijn ziekenhuis wordt daar helemaal niet over gesproken . Toen ik vorige week belde voor de afspraak heb ik het ook nog ns gevraagd, maar zij zei dat ik wel gewoon zelf kon rijden... Wat zijn jullie ervaringen? Waar moet ik rekening mee houden? Mijn man kan helaas niet mee ivm werk, dus dan zou ik nog wat anders moeten regelen .. Liefs
he meis1984, Ik heb destijds mijn man meegenomen. Ik denk dat het wel fijn is als je niet alleen gaat. Ik zou wel vantevoren een paracetamol pakken. Ik had tijdens de HSG geen pijn maar toen ik thuis was heb ik veel menstruatiepijn gehad. Gelukkig was het na een paar uur over. Succes meid, ik hoop dat je een goede uitslag hebt. Zal voor je duimen! Liefs Maaike
ik heb er dus wel veel last van gehad .ik was niet om staat om naar huis te rijden dus ben blij dat me vriend dus wel mee was.eenmaal thuis heb ik nog een uur last gehad van hele hevige menstruatie krampen. ik zou dus wel iemand meenemen voor de zekerheid hoor. groetjes
Hmmm, vaag dat de assistente hier dan zegt dat ik er geen last van zal hebben en heus wel zelf naar huis kan rijden. Probleem is echter dat niemand weet dat we hier mee bezig zijn, behalve mn moeder. En die kan niet mee, want mn vader is die dag jarig... En mn mannetje kan echt geen vrij krijgen (tis ook midden op de dag en hij werkt niet in de buurt van het ziekenhuis). Over die paracetamol: ik heb van de gyn een recept meegekregen voor pijnstillers. Die moet ik de avond ervoor en 1 uur voor de afspraak nemen. Liefs
is het geen optie om met openbaar vervoer te gaan? als het allemaal meevalt weer met OV terug en als het je zwaar valt een taxi terug.
OV is geen optie, dus dan zou ik idd met een taxi moeten... Nog meer mensen met ervaring met de baarmoederfoto? Liefs
Ja, als niemand mee kan, zou ik toch met de taxi gaan. Of een vriendin vragen, niemand die mee naar binnen gaat en hoort waar je werkelijk voor naar de arts toe moet, maak je er een verhaal van dat je wat buikpijn hebt en ze moeten onderzoeken waar het vandaan komt ofzo als je het liever niet wilt vertellen.
Het is geregeld en superlieve vriendin gaat met me mee. Ben alleen nu al superzenuwachtig voor wat er donderdag gaat gebeuren .
Hey Meis, super dat het geregeld is! Ben vandaag voor 1e keer bij gyn geweest en kreeg een foldertje mee met info over HSG en daar staat in dat het beter is als iemand met je mee komt. Je krijgt ook niet voor niets een pijnstiller mee denk ik dan maar! heel veel succes donderdag