20 dagen overtijd.....

Discussion in 'Zwanger worden' started by Knorretje27, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knorretje27

Knorretje27 Nieuw lid

Oct 21, 2008
    3
    0
    0
    Hallo allemaal......

Ik weet me geen raad meer....

Ik ben inmiddels 20 dagen overtijd... Ik heb vorige week dinsdag een test gedaan..Helaas negatief....

Maar ben inmiddels nog steeds niet ong...
    Heb in september een ovulatie test gedaan, aan die gaf aan dat ik een eisprong zou hebben...

Ben inmiddels ook bij de dokter geweest omdat ik steeds zo'n bijkpijn had, de dokter gaf aan dat ik moet afwachten....

Heb de laatste tijd heel veel last van me borsten...(tepels)...
    Wie kan mijn een raad geven?

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Verplaatst naar zwanger worden. Stond nu in over deze site.

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ben je onlangs gestopt met de pil? Het zou ontpillen kunnen zijn waardoor je menses uitblijft....

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Maar als je begin sept een positieve ovu test heb gehad dan moet je al lang ongi zijn geweest of een positieve test hebben gehad.

Ik zou aandringen bij je dokter om verder te laten kijken.
    En vergeet je positieve ovu test niet mee te nemen.

5. HJ1977

HJ1977 Actief lid

Jun 6, 2007
    447
    1
    0
    Je kunt ook een cyclus overslaan, vertelde mijn huisarts me.
    Zo had ik een keer een cyclus van 87 dagen!
    Uiteindelijk is alles goed gekomen, dus houdt moed!

6. HJ1977

HJ1977 Actief lid

Jun 6, 2007
    447
    1
    0
    Een ovulatietest geeft trouwens de LH-piek aan en kan op elk moment een beetje positief uitslaan.
    De LH-piek betekent in 9 van de 10 gevallen dat je dan je eisprong hebt, maar het kan ook dat je geen eisprong hebt gehad.

7. Knorretje27

Knorretje27 Nieuw lid

Oct 21, 2008
    3
    0
    0
    Bedankt alvast voor jullie antwoorden.... :D

Ben sinds augustus getopt met de pil....

1 September vooor het laatst ongesteld geweest....

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan kan het inderdaad ontpillen zijn, als je in augustus gestopt bent met de pil. Heb je, behalve je laatste pilongi na het stoppen van de pil, al een echte ongi gehad? Was de ongi van 1 september al een echte ongi of was dat nog een pilongi?

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk ook ontpillen. heel erg vervelend maar ik denk dat je nog even moet wachten. het kan tot een jaar duren voor je cyclus helemaal op orde is :(

10. baby007

baby007 Lid

Sep 30, 2008
    22
    0
    0
    Eindhoven
    ik ben nieuw ik weet nog net zogoed hoe deze site werkt.
    Maar ik hoop dat iemand me advies kan geven.
    Ik ben 2 maanden en een week overtijd.
    heb gisteren uitslag van bloedtest gehad en ik was niet zwanger.
    Weet iemand misschien waar het aan kan liggen dat mijn menstruatie niet doorkomt?

11. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hallo
    hier ook het zelfde verhaal 11 dagen overtijd negatieve testen nog steeds niet ongi e de dokter zei dat ik ook maar moest wachten

12. Be Happy

@ baby007 en tessaa: ik weet niet hoe lang jullie allebei gestopt zijn met de pil, maar na het stoppen van de pil kan het lang duren voordat je voor het eerst weer echt ongi wordt. Bovendien kan je cyclus helaas eerst nog erg onregelmatig zijn.

Ik kan er zelf over mee praten. Ik werd pas na 126 dagen na pilstop voor het eerst weer ongi. Hoeveel zwangerschapstesten ik in de tussentijd wel niet had versleten..... :x .... Was ook nog bij de huisarts geweest en die zei me dat ik geduldig moest afwachten. Het komt veel vaker voor dat vrouwen pas na 3 tot 6 maanden na de pilstop ongesteld werden. Ook onregelmatige cyclussen komen voor na het stoppen van de pil.

Zie ook deze link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=15762

13. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    is waarschijnlijk ontpillen ben zelf in mei gestopt met de pil had eerst cyclus van 30 en 31 dagen toen ineens 74 dacht ook van allerlei enge dingen mar moet gewoon afwachten ik noem het dan ook maar dat mijn lichaam aan het resetten is qua eigen cyclus.
    raar maar waar.

14. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    @ be happy
    ik ben vorig jaar oktober gestopt me de pil en had gewoon meteen een regelmatig cyclus dus ik denk niet meer dat het bij mij het ontpillen is....

15. Be Happy

@tessaaa: dat wist ik niet, sorry! Ik dacht dat jij ook net gestopt bent. Maar jij bent dus in dezelfde maand gestopt als ik (oktober 2007).

Hmmm, als je altijd regelmatig was, zou je best eens zwanger kunnen zijn...Misschien een bloedtest laten doen bij de huisarts?

16. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hey be happy
    maakt niet uit je kon het ook niet weten..
    nou ja de HA zegt dat ik maar moet afwachten. dus ben zelf gaan bellen naar ZKH en heb 19 feb een afspraak bij de ferliteitsarts maar ja hoop dan natuurlijk dat dat niet mer nodig is maar ja me tante had gisteren ook gebeld naar me HA en de assistente zei dat ik gwn moest w8en want als ik al 6 testen had gedaan en allemaal negatief dan ben ik echt niet zwanger ze zei dat ik nog jong was en dat me hormoonspiegel misschien aan het schommelen is en omdat ik er zo mee bezig ben dat me ongi niet komt dus ik moest me er maar vanaf zetten en afwachten en als ik binnen 2 maanden niet ongi werd moest ik maar terug komen dus met dat word je weer naar huis gestuurd.. ooh ja ook had ik een voloskundigen gebeld en die zei dat ik eind volgende week een test moest doen als ie negatief was en nog steeds niet ongi dan moest ik een bloedtest doen maar ja aan gezien me dokter mij niet echt steunt weet ik niet of hij me wel door stuurt naar het ZKH voor bloedonderzoek dus ja ik zie het wel

en sorry voor me lang verhaal maar ja moest er even uit en jullie zijn weer op de hoogte :)

Groetjes Tessa

17. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

Apr 27, 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hey Meiden

Ik was deze ronde ook weer 14 dagen over tijd. Als ik langer dan een week overtijd ben dan test ik voor de zekerheid en als ik dan niet zwanger ben slik ik aantal dagen teunisbloemolie en meestal na 3 a 4 dagen wordt ik dan ook ongesteld. Eerste keer was mijn cyclus 64 dagen ben toen bij dag 57 beginnen met slikken. Had die tip gelezen en was toen nog aan het ontpillen. Dus misschien helpt het ook bij jullie om het op gang te brengen. Ik gebruik het alleen bij de lange cyclus want heb ook 3 keer aardig normaal gehad.

Succes allemaal

18. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    ladyann
    ik heb een vraagje kijk ik ben 12 dagen overtijd maar misschien ben ik tog zwanger en dan ga ik dadelijk dat spul slikken en dan? dit is de eerste keer dat ik dit zo heb misschien bij jou weet je gewoon als je zolang overtijd bent en je hebt negatieve test dat je niet zwanger bent maar ik vind het wel een beetje eng om te doen....

19. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

Apr 27, 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Als je dan eerst een test doet dan weet je het of je wel of niet zwanger bent. Het spul wekt geen miskraam op. Tis alleen niet nodig als je al wel zwanger bent en dus dan mag je het niet slikken. Moet je maar eens op potje lezen ik heb ze van de Etos. Staan bij de pillen voor zwanger worden enzo. Is voor een goede cyclus maar ik gebruik het dus echt alleen als ik overtijd ben en nega heb getest!

Lastig he kon je maar even binnenin je lichaam kijken.

succes

20. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hey ladyann
    ja idd kon maar in me eigen lichaam kijken ja
    maar ik voel vanaf vandaag weer kwampjes in me buik ongi krampjes dus denk dat het er nu wel aan komt ook voel ik al 2 dagen aan de linkerkant van me buik een soort trilling tja het is heel raar maar ja

Share This Page