hallo dames, vorige week had ik als het goed is mijn eisprong, nu heb ik rond die tijd geklust maar heb op dag 24 mij slijm in de gaten gehouden en het veranderde niet, dus geen vruchtbaarslijm, nu had ik het er met mijn moeder over en zij zei: nou dan is misschien je eitje al bevrucht voor dat hij sprong. en heb je daardoor geen vruchtbaar slijm. Nu vraag ik mij af kan dat? liefs, Lien
nee, je ei kan niet bevrucht worden voor de sprong. zaadcellen komen niet verder dan je eileider. maar ik heb de ene keer ook meer slijm dan de andere keer, deze maand was het megaveel maar heb ook vaak helemaal niets terwijl ik wel een ei heb.
@marieke1983, nee bevrucht worden voor de sprong snap ik dat het niet kan, maar net snel bevrucht voor het vruchtbare slijm? maja heb meestal wel vruchtbaarslijm en nu gemist, maja gewoon afwachten dan maar! liefs, Lien
het vruchtbare slijm begint meestal voor je eisprong, zodat de zaadcellen al makkelijker de bm kunnen bereiken, dus zelfs een snelle bevruchting zou daar weinig invloed op moeten hebben. zie dat we ongeveer gelijk lopen! hopelijk volgende week allebei een vette posi test!
@mamakitty, Kijk dat geeft hoop! wat super voor je dat je zwanger bent! @mariek1983, ja spannend! weet neit of ie posi is hoop van wel ma ben zoals gewonnlijk bang van niet! en jij dan? voel je als iets? duim voor je! liefs