Hoi meiden, We zijn bezig met onze cryo tp, in kunstmatige cyclus. Op dit moment slik ik progynova 3 keer per dag. Ik heb erg last van stemmingswisselingen, soms uren voel ik me goed en dan opeens voel ik me zo waardeloos en verlies ik alle hoop. Hebben jullie daar ook last van gehad tijdens het gebruik van progynova? Vraag me dus af of het daardoor komt of dat ik er zonder progynova ook last van zou hebben gehad..?
Ik was compleet de weg kwijt van die troep. Huilen, neerslachtig en woede aanvallen, wat een zooi is het! Wel zwanger geraakt van een cryo tp met progynova en tot de 8e zwangerschapsweek gebruikt. Na de positieve test waren de nare bijwerkingen voorbij, maar dan loop je natuurlijk op wolken.
Klaasje, oh echt, nou ik herken het hoor..! Gisteren zo'n offday gehad! Ik ben een optimistisch type, probeer altijd het positieve voor ogen te houden en kansen te zien, maar gisteren lukte dat niet echt heel goed :S Ik ben nu dus opgestaan en voelde me gelijk beter, maar nu moet ik dat pilletje nog gaan nemen.. je zou het haast niet meer durven! Ja ik snap dat als je positief test je dit voor lief neemt en je er heel anders in staat! Hopelijk hebben wij dit resultaat ook over een paar weekjes
Ja wat een rotspul die Progynova! Maar, naarmate het schema vorderde voelde ik me al beter. Alsof m'n lichaam even moest wennen aan dat spul. Maar ik vergeet dat nooit meer! Had nl niet verwacht dat dat spul zoveel bijwerkingen gaf . Mooie ervan is wel, de cryo-TP leverde een zwangerschap op .
Hier van hetzelfde...... Wat een ellende.... Ik wordt er al weer treurig van, als ik alleen al denk aan progynova. Verschrikkelijk...... Dus ja, helaas heel herkenbaar qua bijwerkingen en klachten....
Ik heb geen negatieve klachten gehad door Progynova gebruik. Ik voelde mij, ondanks dubbele dosering, juist prima. Alleen wat gevoelige borsten. Succes en hopelijk nemen de klachten af.
zodra je utrogestan erbij gaat gebruiken gaat het iets beter. maar ik heb er ook veel last van. probeer jezelf en je man eraan te herinneren dat als je je rot voelt het echt aan de hormonen ligt. in het begin hadden mijn man en ik veel ruzie elke keer als ik weer hormonen moest slikken. maar nu weet hij ook dat als ik boos en sjaggie ben en ruzie aan het maken ben het door de hormonen komt en dan telt hij even in zichzelf tot 10 en ipv ruzie maken doet hij dan heel lief tegen me, dat helpt echt