Droom

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloezem, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Hey meiden,

Ik droomde eergisteren dat ik naar het ziekenhuis moest voor een echo waarna de gynaecoloog mij vertelde dat de baby al veel te groot was voor een natuurlijke bevalling!
    Om die reden had hij besloten me op 36 weken in te leiden, ik moest 10.00 in het ziekenhuis zijn met mijn ziekenhuistas. Prima, na de afspraak nerveus weg en opeens dacht ik; maar hoe kan ik nou ingeleid worden als hij nu al te groot is voor een natuurlijke bevalling?!
    De paniek sloeg me om het hart en toen werd ik wakker

Apart!!
    Zou hier een betekenis achter zitten?
    Wat zou dat dan kunnen zijn?

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Dat je je (onbewust) druk maakt om de bevalling, hoort er allemaal bij,:)

3. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    je droomt wel vaker gekke dingen tijdens je zwangerschap, en dan lijken ze ook nog eens heeeeel realisctisch.

Van de week droomde ik dat ons kindje het down syndroom zou hebben. Volgens een onderzoek (wist nergens van) waar ik aan mee had gewerkt moeest de waarde voor een gezond kindje 8 zijn en wij hadden 2 gescoord..... :cool:

4. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of er een betekenis achter zit dat weet ik niet. Ik droom ook steeds over de baby en het rare is dat altijd als ik erover droom het een jongen is, terwijl ik juist het gevoel heb dat het een meisje is (als ik wakker ben haha). Ik vroeg me dus ook af of zulke dromen voorspellend zijn of gewoon onzin haha. Ik hoop voor jou dat jou droom in ieder geval niet voorspellend is.

5. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht ook echt dat ik een meisje zou krijgen en in mijn dromen was het altijd een jongen...
    Kans is natuurlijk 50/50, maar in mijn dromen had ik dus gelijk...

Wat betreft jou droom denk ik ook dat je al bezig bent met de bevalling en dat je misschien deze week iets daarover hebt gelezen. Niet te zwaar aan tillen dus. Wanneer was je laatste echo?

6. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben gisteren naar de gynaecoloog geweest voor een echo en een praatje, op de echo bleek dat deze man aan de grote kant is.
    Hij zit ongeveer een week verder dan 32w3d (wat ik gisteren was) en zit dik boven het gemiddelde in de groeicurve.
    Hij was eerder elke keer aan de kleine kant en heeft een ongelovelijke groeispurt gemaakt! Er zat dus toch een waarheid in de droom ;)

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Wow:D

8. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Wauw bliezen wat grappig. Ik hoop dat mijne room toch echt een grote grap is. Ik droomde opeens dat ik was bevallen van een klein afrikaantje met pot hele grote lippen zo groot als een afzuigkap. En dat terwijl mijn man en ik beide blank zijn... Waarom ik dit droomde, geen idee?! Maar ik vond dit zelf toch de meest lachwekkende en bizarre droom tot nu toe waarvan ik zelfs lachend wakker werd omdat ik bij mijzelf dacht, hoe kan ik dit nou weer verzinnen?! Meeste van die bizarre dromen vergeet ik weer omdat het er wel 100 op een nacht zijn van nachtmerries tot nieuwe ideeën mbt werk.... Zo blijf je bezig als je dan al eindelijk kan slapen ;)

9. rums

rums Niet meer actief

Bijzonder die droom en dat ie dan ook nog waar is.
    Ik droomde alleen maar over een jongetje die op mijn man lijkt en inderdaad bij de geboorte bleek dit zo te zijn.

10. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Wat grappig dat je hele gekke dromen kan hebben in je zwangerschap maar ook dromen met een kern van waarheid!
    Bizarre hormonen ;) Hoop wel dat ik niet ingeleid hoef te worden en de boel spontaan in gang gezet word als we gezellig aan het shoppen zijn ofzo haha, weer eens wat anders :D

11. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow rare dromen vertel mij wat..
    Ik heb al een paar keer gedroomd dat er een groot gat in mijn buik zat en dat de baby z'n handje eruit stak, of z'n halve lijf. Of ik had een grote snee in m'n buik en kon zo van binnen alles zien. Soms met kindje en soms zonder. En ook een keer dat mijn huid zo dun was dat ik er doorheen kon kijken en het kindje zag. Soms is het een jongen en soms een meisje en soms blijft het onbekend. Ik denk gewoon dat ik droom over de nieuwsgierigheid wat er in mijn buik zit. En als het betekenis heeft krijg ik vast een keizersnee want elke keer die wonden in mijn buik ;)

Deel Deze Pagina