Ons frummeltje lag stil dus ik schrok eerst, maar direct daarna zag ik het hartje kloppen! Superblij, dankbaar en opgelucht! De echoscopiste heeft me op 7 +5 gezet, dat is 2 dagen meer dan volgens mijn app. Frummel is 14 mm groot denkt ze. Weet iemand wanneer de volgende echo is?
Vroeger deden ze t idd rond de 12 weken pas. Nu eerder omdat ze erachter zijn gekomen dat de uitgerekende datum dan beter is vast te stellen.
Gefeliciteerd met de goede echo! Wat een wonder is dit voor jullie zo te zien. De termijnecho is tussen de 10 en 12 weken, volgens mij is daarvoor de meting te onbetrouwbaar en erna gaan ze op hun eigen lijntje groeien. Ik zou gewoon even navragen bij de verloskundige wanneer je weer kunt komen.
Hier ook gister een mooie eerste echo gehad! Onze puk bewoog zelfs al een beetje, heel bijzonder! Ik ben wel ietsje verder, banner gaat nog uit van m'n eigen telling, volgens verloskundige paste de meting bij 9 weken en 1 dagen(nu dus 9 weken 2 dagen). Afspraak voor de termijnecho is al gemaakt, 1 dag voordat ik 12 weken ben(zoals nu berekend is dan). Eerder was lastig doordat de agenda van de verloskundige erg vol zat, onder andere doordat ze zelf op vakantie gaat. Iets minder dan 3 weken nog!