Creatief met echofoto's ???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Rozanna, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Doordat wij een kindje met een afwijking verwachten, hebben wij tot op heden al heel veel echo's gehad voor onderzoek. Bij iedere echo krijgen we wel een paar fotootjes mee. Ook intussen zelf al 2 pretecho's gehad.
    Ik heb ze nu heel simpel in hoesjes geschoven en in een snelhechter gedaan, maar vind eigenlijk dat deze waardevolle foto's meer verdienen...

Wie heeft er een goed idee om tientallen echofoto's op een mooie of creatieve manier te bewaren???

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Je zal het vast wel al heel vaak gehoord hebben... maar wat je in ieder geval niet moet doen is lamineren!!! Dan wordt alles zwart.
    Ik zou ze scannen en in de computer zetten. Dan heb je ze digitaal.
    Misschien kun je op verschillende websites kijken naar fotocadeau's om inspiratie op te doen.

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik heb zelf 30 echo foto's, lang verhaal maar laten we het er op houden dat moeder natuur mij niet zo goed in elkaar gezet heeft waarvoor extra controle.

Ik heb een mooi album waar ik steeds opvolgend de mooiste foto's achter plastic in doe.

4. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    De foto's inscannen en een mooie foto collage (laten) maken?
    En deze laten afdrukken op canvas of poster.

Of een mooi (digitaal) album ervan maken, eventueel met bijpassende tekst erbij (je eigen verhaal).

Inscannen zou ik sowieso altijd doen. Als er iets met de originele foto's gebeurt, dan heb je gelukkig nog een backup.

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de mooiste eruit gezocht en in mijn zwangerschapsdagboek geplakt. Een beetje rommelig, zodat het er gezellig uit ziet. Met tekstjes erbij. Vind het nog steeds leuk om terug te kijken :)

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De echofoto's inscannen en dan laten ontwikkelen. Hiermee iets leuks maken.
    De echte echo's op een donkere plek bewaren. Niet lamineren!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb een envelop in het babyboek geplakt en daar de echo's in gedaan,zo kan ik ze goed bewaren en blijven ze in het album.

Deel Deze Pagina