hoi, Ik wil graag een doppler/angelsound aan schaffen, maar welke? er is best veel keuze, en de prijzen verschillen ook enorm. wie heeft er een? en welke? hoe bevalt die? liefs DA
Ik heb deze en ben er tevreden over. Heb ook de gel van hun erbij. De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons
Diezelfde heb ik ook besteld!! Ik hoop hem komende week te ontvangen. Ben erg benieuwd.. Hoop snel wat te kunnen horen
Algemeen kun je zeggen 'hoe duurder hoe beter'. Maar wat is beter? We zijn geen vk, dus we hoeven geen medische afwijkingen te horen. Verder wordt het afgeraden hem al te vroeg in de zwangerschap te gebruiken, dus heb je er niets aan dat die van jou dat toevallig wel kan... Ikzelf heb geen angelsound, maar een doppler van Sonoline. Deze was duurder dan de angelsound en heeft een 3.0 mHz probe. De meeste hebben een 2.0 mHz probe. Ze zeggen dat je met 3.0 mHz meer hoort en dat het ook beter werkt bij vrouwen moet iets meer buikvet (bij mij dan niet van toepassing).
Ik heb de angelsound ben er zeer tevreden over ik woog 150 kilo bij de zwangerschap en hoorde het hartje telkens gelijk. Op een gegeven moment vertelde ik de vk waar ze haar doppler moest houden. Ik had hem altijd heel snel te pakken
ik heb wel gehoord dat het niet goed is voor het kindje. Omdat het voor het kind een heel hard geluid is ofzo. Verder kan je misschien er ook heel onzeker van worden of schrikken als het je een keer niet lukt om het hartje te vinden. Ik vraag me af waarom sommige vrouwen zoiets willen hebben? is het omdat je het leuk vind om het hartje te horen of dat je toch onzeker bent dat er iets mis is? mijn advies is om goed na te denken waarom je zoiets wilt voordat je er heel onzeker van wordt liefs
Pas vanaf 26 weken kunnen ze horen. Voor die tijd kan het echt geen kwaad. Onzeker kun je wel worden als je het niet kunt vinden.
Ik heb een angelsound en ik vond het super om haar hartje te kunnen horen! Vanaf ongeveer 16 weken kon ik haar goed horen en ik heb wel vaak geluisterd tot het moment ik haar bij à constant voelde. Maar ik had hem puur voor de leuk! Niet omdat ik onzeker was, maar gewoon omdat het kan.
ja klopt inderdaad. als je er niet onzeker of angstig van word is het goed. Zag laatst een programma van een vrouw die elke dag ging controleren. omdat ze al een miskraam had gehad. Ik snap dat dan niet want je kan echt schrik krijgen als het kindje even zo ligt dat je het niet goed hoort. is dat je dochtertje op de foto?? want die is echt superschattig!!
over een 6tal weekjes ga je je babytje voelen, ga je hem dan nog gebruiken? er schijnt ook een app te zijn op de ipad en iiphone die je ook kan gebruiken als angelsound, werkt ook goed. dit heb ik hier eens gelezen, wel tegen betaling
Ik heb m ook kon vanaf precies 11 weken het hartje met enige moeite horen. Daarvoor ook eens in de week geprobeerd maar toen lukte het niet. Inmiddels hoor ik m prima en vaak ik 1 keer. Ik gebruik hier trouwens gewoon haar gel uit een tube. Olie vond ik te veel rommel geven. Nu gewoon de goedkoopste tube haar gel en na t luisteren even een vochtig doekje over m'n buik en de angelsound.
Wij hebben een dopler van het merk Luvion gekocht, zelf heel blij mee. Wordt geleverd met 2 kop telefoontjes, een snoertje om hem op de computer aan te sluiten, batterijen en gel. Ook heeft hij een display waarop je de snelheid van het hartje kunt zien. Wij zijn er erg tevreden over. Luvion Doppler Deluxe-80 | Veiligheid | Baby-Dump
Die heb ik ook, maar dan 2e hands van iemand overgenomen. Ging hier vroeg al prima, maar heb ook amper buikvet. Gel heb je wel nodig. Toch wel bijzonder hoor vooral de eerste keer als je dan je kindje hoort.
@DA hier ook een angelsound gebruikt en met 14 weekjes kon het hartje zelf al vinden en beluisteren, vond het heerlijk!! Iedere zaterdagochtend was het vaste prik om met man lief samen te luisteren gewoon puur voor the fun... Ik gebruikte zelf gewoon babyolie en dat werkte prima als "gel" We luisteren nu nog saampjes iedere zaterdag ik voel haar al lang maar dat hartslagje horen heeft echt iets magisch dus nog steeds iedere zaterdag luisteren we saampjes... Als je het doet voor controle of je eigen onzekerheid dan moet je dit niet doen maar voor de lol en leuk is de angelsound prima... Voor de baby kan het geen kwaad de vk luistert ook steeds en het werkt net zoals een wc rol op je buik als een versterker...onze vk zei als je het niet forceert en je doet het voor de lol dan is er niets aan de hand... Lekker kopen en genieten meid!! Knuffel
Ik heb gewoon een goedkope angelsound van mp gekocht. Werkt super. Ik kon het hartje al met een week of 10 horen, maar wel veel vager als nu. Ik moest soms goed zoeken. Als ik het hartje niet snel genoeg kon vinden, gaf ik het op. Volgende keer beter. Ondanks de miskraam die ik voor deze zwangerschap had, ben ik er nooit onzeker van geworden. Wel was het horen van het hartje een fijne bevestiging. Ik kan onze uk nu goed voelen, maar ik kan nog erg genieten van het geluid van het hartje. Wanneer je verwacht dat je snel onzeker wordt van het apparaat zou ik het niet doen. Ook zou ik er niet teveel geld aan uitgeven, maar dat is mijn mening. Succes.
Ik heb ook de angelsound Werkte bij mij vanaf 10 weken (wel wat minder helder) en nu hoor ik het hartje echt super duidelijk. Ik gebruik hem wel maar 1 keer in de 1 a 2 weken en het is echt even een momentje voor mij (soms met partner als hij er behoefte aan heeft) om even te genieten van de kleine gezien ik hem/haar momenteel nog niet voel. Hihi een app voor een iphone/ipad, ik zie de dames al helemaal met die ipad over de buik gaan haha! Geinig.
Ik zat te denken aan eentje waar je idd zonder koptelefoon of zeker met 2 man tegelijk kan luisteren.
Die ik heb zitten twee gaatjes in, de ene kan je de koptelefoon in doen en het andere gaatje kan je je eigen oordopjes ofzo in doen. Dus dan kan je met ze tweeën luisteren.
Wij hebben ook de angelsound van Vos health shop. Ideaal ding. Vanaf 12 weken kon ik het hartje horen. Zocht mezelf wezenloos en had ik het net gevonden besloot onze uk dat het genoeg was en het zwom vrolijk weg. Kon ik weer opnieuw beginnen. Nu is het zo dat iedere keer ik het probeer een rotschop tegen het apparaat krijg