Hallo Dames, Ben al een hele tijd alvast aan het neuzen voor geboorte bedankjes. Er zijn veel verschillende (duur, goedkoop). Maar het lijkt mij zo leuk om ze in mijn verlof zelf te maken. Heeft er iemand leuke ideeen? Misschien site's , plaatjes. Of misschien heb je zelf iets gemaakt en weet je ook nog wat je daar voor nodig had? Ben benieuwd naar jullie reacties!
Ik heb op jerseys place pepermunthartjes besteld en minispeentjes, die doe ik in een zakje met een kaartje (zelf gemaakt) eraan. Hij staat ook op de site bij de kant en klare dingen..
Bij de 1e had ik kleine wekpotjes (van de Xenos) gevuld met snoephartjes (kan je bij de supermarkt kopen), gelukspoppetje eraan (besteld via Cadeautjes inpakken - Bezoek de Inpakshop webwinkel voor mooi kadopapier en decoratiematerialen ), kleurig lintje eraan en een kaartje. Bij de 2e heb ik een snoeplikspeen (besteld via Iktrakteer en dan geboortetraktaties) met daaraan een lintje en een kaartje gedaan. Op beide sites staan veel meer leuke cadeautjes en "aanhangsels" enzo, even neuzen. Weet natuurlijk niet hoeveel tijd je hebt om ze te maken en hoe crea je bent.