Rondom positieve test misselijk, daarna niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door alles, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alles

alles Lid

12 jun 2012
    32
    1
    6
    NULL
    NULL
    #1 alles, 4 aug 2012
    Laatst bewerkt: 4 aug 2012
    Hoi allemaal,

Vanaf 3 dagen voor ik een positieve test had, was ik behoorlijk misselijk en ook duizelig. Maar sinds 2 dagen later niet meer! Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger.

Ik lees op internet veel dat sommige mensen helemaal niet misselijk zijn en dat dat niets hoeft te zeggen. Bij anderen hield het misselijk zijn op na bijvoorbeeld 7 weken of later, en liep dat in een heel aantal gevallen ook nog goed af. Maar zijn er ook mensen die alleen in het allerbegin een paar dagen misselijk waren en daarna niet meer? Ik maak me zo'n grote zorgen!! Kan je lichaam wennen aan het hcg hormoon?

Verdere symptomen zijn: veel witte afscheiding, menstruatiekrampjes (lichter dan bij menstruatie) gespannen borsten maar niet echt pijnlijk, moeheid.

Ik heb pas met 11 weken mijn eerste echo, eerder had volgens de verloskundigen geen zin.....

2. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Het kan normaal zijn .. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van en
    Iep het mis bij 8 weken .. Nu bij deze zwangerschap heb ik echt alles gehad wat je maar kan hebben en gaat goed ..modus dat s moeilijk te zeggen je moet je geen zorgen maken hoor de klachten die je hebt horen er allemaal bij en wees bl dat je niet meer misselijk bent want ik bent het tot de 19 weken geweest en daar word je niet vrolijk van !!!

3. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Ik had het ook, omdat ik ineens misselijk werd van de geur van vers gebakken brood ( wat ik normaal heel erg lekker vind ruiken) en wij totaal niet bezig waren met zwanger worden. Had ik een test gedaan. Na de test alleen misselijk geweest als manlief een uitsmijter ging bakken. de rest deze zwangerschap weinig kwaaltjes en wacht ik ondertussen ongeduldig op de komst van onze kleine meid.
    Ik heb me er ook druk omgemaakt, dat ik weinig kwaaltjes had maar blijf positief denken!! Het blijft een spannende tijd.

Gefeliciteerd!!!!! en ik hoop dat je straks net als mij een mooie echo krijgt

4. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Van niet misselijk zijn en verder ook geen kwaaltjes waar je last van hebt wordt je ook heel onzeker van.

Deel Deze Pagina