Bij hoeveel weken konden jullie met een angelsound of vergelijkbaar iets het hartje horen kloppen? ik ben van plan er een te kopen maar vraag we af wanneer ik dat kan gaan doen.
bij deze met 8 wkn en een paar dagen. maar de echo erna werd ik bijna een week vooruit gezet. dus heb t kunnen horen met ong 9 weken.
8 weken, maar moest heeeel erg goed luisteren! Kon eerst maar 1 hartje vinden en met 12 weken het 2de hartje pas gevonden.
ik heb het ook al gehoord 8 weken maar moest heel goed zoeken en het was ook weer zo weg. maar dat maak niet uit. natuurlijk ruimte genoeg in de buik...
14 weken pas geprobeerd. De ene keer hoor ik het harder en duidelijker dan de andere keer (placenta ligt voor)
hier ook met iets verder dan 13 weken, wel hoorde ik de bewegingen van onz kleine maar geen hartje nog. Pas met 13 weken een mooi galopperend paard.
Ik heb het bij beide zwangerschappen pas vanaf 13 weken geprobeerd en toen lukte het ook vrij gemakkelijk. Voor de 10 weken zou ik zeker afraden. Ik liep in de mmm (in academische ziekenhuis) en daar lieten voor de 10 weken nooit het hartje horen, omdat ze nog niet zeker weten of dit niet teveel stress voor het embryootje oplevert. Voor de zekerheid heb ik daarom nog maar een paar weekjes gewacht, vandaar dat het 13 weken werd.
Heb hem vorige week gekocht (gewoon tweedehands) en ben nu 16 weken. Je kan het volgens mij al veel eerder horen Na twee minuten zoeken hadden we hem/haar gevonden!
Vandaag gekocht...ik ben ruim 13 weken. Maar ik kan zijn hartslag niet vinden...ben niet super ongerust hoor, maar wil hem toch wel horen ... Mijn baarmoeder is iets naar achteren gekanteld. Waar zou ik het hartje het beste kunnen vinden?? Net boven schaambeen?
Bij 14 weken niks nog :x (bij verloskundige wel trouwens ), andere zs eerder al gehoord vanaf ongeveer 11 weken.
Vorige week, met 10 weken, vlak boven mijn schaambot. Nu bijna 11 weken en merk dat ik al halverwege tussen schaambot en navel moet zoeken! Gaat snel naar boven dus!