Ik heb het te pakken, en ben verkouden geworden. Mag ik Echinacea tabletten (van de AH) slikken om aan te sterken? En mag ik Echninacea thee drinken? Ik heb al op Google gezocht, maar ik kom er niet uit. De ene website zegt van wel, de andere zegt van niet. Help .
Hoi DaisySanches, ik ben niet bekend met die tabletten. Op de bijsluiter zal wel staan vraag het de vk, maar dan kun je ze beter even aan je eigen vk laten zien. De thee die je beschrijft kan vlgs mij geen kwaad, al moet je er geen liters van drinken. En ook van die tabletten niet teveel nemen in ieder geval. Groetjes Brigitte
Ik heb hem bij de Albert Heijn gekocht dus geen bijsluiter. Heb op de site van Vogel gekeken, en van hem mag het. Maar als ik bij andere merken kijk, staat er dus steeds wat anders. Als ik de ingredienten bekijk is het wel steeds het zelfde pilletje.... Ik heb nu Floradix gekocht, omdat er extra weerstand op de fles stond... kan geen kwaad dacht ik. En ik neem vitamine C 1000 (mag tot 1500 begreep ik). En misschien dat ik de thee nog probeer. Ik moet over 2,5 week weer naar de VK, en hoop dan eigenlijk niet meer verkouden te zijn... Thanks.