Ik heb sinds een paar dagen een soort van spierpijn naast mijn vagina aan beide kanten. Nu had ik gisteren controle bij vk maar helemaal vergeten te vragen wat dit kan zijn. Zou dit met de bekkenbodem te maken hebben of is het misschien bandenpijn? Ik kan het me van de vorige zwangerschap niet herinneren.
Bij mn eerste zwangerschap had ik het ook niet.. En nu ik zwanger van de 2e ben heb ik het wel. Ik heb me laten vertellen dat het bekkenpijn is.. En volgens internet zou het ook zo zijn
De huisarts en diezelfde dag de verloskundige vertelde dat het bandenpijn was bij mij. Ben nu waarschijnlijk 15 weken. Dinsdag bij de gyn termijnecho om zekerheid te krijgen. Zit bij mij vooral aan 1 kant, links en voel het daar ook trekken in mijn buik
Voelt het alsof je op een stang van de fiets bent gevallen met je onderkant? Dan zijn het waarschijnlijk je bekken wat je voelt. Die zijn aan het verweken en door de druk wat er op ligt kun je daar erge pijn ervaren.
Hier ook meer last van dan bij eerste zwangerschap. Is inderdaad je bekken Hoop dat het niet erger wordt! Nu al last als ik 100 m moet stappen of trappen doe.
Jep, heb het ook gehad. Nu al een paar weken niet meer, maar het is idd niet bepaald prettig. Zijn idd je banden die lekker aan het oprekken zijn.
Oh dat is t dus!! Had af en toe al het gevoel alsof alles eruit gedrukt werd. Is dan ook behoorlijk pijnlijk inderdaad. Aan beide kanten van de vagina voel ik het dan. Wat kan je er aan doen om t te verminderen??
Uhm, mag ik ook nog even... Ik had ook een enorm beurs gevoel aan de onderkant, spierpijn, blauwe plekken... niet fijn! Alles eruit? Het doet mij meer denken aan spataderen... ook een zwangerschapskwaaltje, wat daarna weer over is. Ik schaamde me wild, maar blijkbaar hoorde dat er ook bij. heb je het van onderen al eens bekeken?
Nee,maar dat ga ik zeker even doen. Wie weet. ..... Ik heb ook nog even gegoogled, maar dan zie ik bij bandenpijn iets anders staan dan dat ik voel. Dat zouden meer steken zijn. bekkenspieren kan ik me wel in vinden. Gaat dit vanzelf over of moet ik hier nog mee naar de ha oid ?