"spierpijn" bij vagina?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danoek, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb sinds een paar dagen een soort van spierpijn naast mijn vagina aan beide kanten. Nu had ik gisteren controle bij vk maar helemaal vergeten te vragen wat dit kan zijn.
    Zou dit met de bekkenbodem te maken hebben of is het misschien bandenpijn? Ik kan het me van de vorige zwangerschap niet herinneren.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik heb dit ook gehad tijdens mijn zwangerschap.. Bij mij waren het mijn bekkenbodemspieren :)

3. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Bij mn eerste zwangerschap had ik het ook niet.. En nu ik zwanger van de 2e ben heb ik het wel. Ik heb me laten vertellen dat het bekkenpijn is.. En volgens internet zou het ook zo zijn

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier ook last van en hier is het bekkenpijn.

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    De huisarts en diezelfde dag de verloskundige vertelde dat het bandenpijn was bij mij. Ben nu waarschijnlijk 15 weken.
    Dinsdag bij de gyn termijnecho om zekerheid te krijgen. Zit bij mij vooral aan 1 kant, links en voel het daar ook trekken in mijn buik

6. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Voelt het alsof je op een stang van de fiets bent gevallen met je onderkant? Dan zijn het waarschijnlijk je bekken wat je voelt. Die zijn aan het verweken en door de druk wat er op ligt kun je daar erge pijn ervaren.

7. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Hier ook meer last van dan bij eerste zwangerschap. Is inderdaad je bekken :( Hoop dat het niet erger wordt! Nu al last als ik 100 m moet stappen of trappen doe.

8. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Jep, heb het ook gehad. Nu al een paar weken niet meer, maar het is idd niet bepaald prettig. Zijn idd je banden die lekker aan het oprekken zijn.

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Oh dat is t dus!!
    Had af en toe al het gevoel alsof alles eruit gedrukt werd. Is dan ook behoorlijk pijnlijk inderdaad. Aan beide kanten van de vagina voel ik het dan.

Wat kan je er aan doen om t te verminderen??

10. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Uhm, mag ik ook nog even... :)
    Ik had ook een enorm beurs gevoel aan de onderkant, spierpijn, blauwe plekken... niet fijn! Alles eruit? Het doet mij meer denken aan spataderen... ook een zwangerschapskwaaltje, wat daarna weer over is. Ik schaamde me wild, maar blijkbaar hoorde dat er ook bij. heb je het van onderen al eens bekeken?

11. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Nee,maar dat ga ik zeker even doen. Wie weet. .....

Ik heb ook nog even gegoogled, maar dan zie ik bij bandenpijn iets anders staan dan dat ik voel. Dat zouden meer steken zijn. bekkenspieren kan ik me wel in vinden. Gaat dit vanzelf over of moet ik hier nog mee naar de ha oid ?

Deel Deze Pagina