Hallo ladies Ik zit op 9dpo en vanmiddag heb ik met mijn vinger zachtjes over baarmoedermond gevoeld en daarna zat op mijn vinger streepje helderrood bloed en roze slijm Heb ik nu met mijn vinger het beschadigd? (Ben al 3 dagen aant voelen en nu ineens bloed) Kan dat kwaad
Mag ik vragen waarom je al 3 dagen aan je baarmoedermond aan het voelen bent? Volgens mij kun je aan de stand van je baarmoedermond niet zeggen of je wel of niet zwanger bent (mits je dit al langere tijden/cyclussen in de gaten houdt, dan zou je een verandering kunnen merken). Afgezien daarvan, heb je hele lange nagels of iets dergelijks waarbij je het zou kunnen beschadigen van binnen?
Ja is stom weet ik,, maar las dat zo vaak hier op het forum en wilde mijn slijm controleren een paar dagen
Nee geen lange scherpe nagels, het deed geen pijn ik deed heel voorzichtig en toch bloed alleen vanmiddag
Je zal vast niets beschadigd hebben Je bent 9dpo zeg je en je bent sinds 3 dagen aan het voelen? het heeft momenteel geen zin om te voelen, dit moet je vanaf het begin van je MS doen, zodat je je bbm in de gaten kan houden. Dit moet je dan iedere dag rond hetzelfde tijdstip doen. Er is geen pijl vast te trekken aan je bbm, de stand hiervan kan per minuut verschillen. Maar als je een aantal cyclussen dit probeert, dan zul je wel enige regelmaat merken. Je kunt overigens niet hieraan voelen of er een bevruchting, innesteling is geweest en ook niet dat je zwanger bent.
Aller eerst..ik de k niet dat je wat beschadigd hebt. Wel zou ik echt niet meer elke dag aan je baarmoeder gaan voelen. Ik snap heel goed dat je snel zwanger wilt worden maar een baarmoeder is heel gevoelig voor infecties. Ik denk dat als je bacteriën daar binnen krijgt je nog verder van huis bent.