vroege zwangerschaps symptomen...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door schoentje24, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb een cyclus van ongeveer 29 dagen (soms 30-31). We hebben voor, tijdens en na de mogelijke ovulatie (heb hiervoor geen testen gedaan, wel grofweg berekend) veel gevreeƫn. Een aantal dagen later kreeg ik een ongesteldheids gevoel (10 dagen voor nod!!). Normaal heb ik dit 2 a 3 dagen voor de menstruatie pas. De buikpijn houdt al een aantal dagen aan.

Sinds gisteren (volgens de berekening 6 dagen voor nod) heb ik nog meer buikkrampen, steken en nog steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Ook heb ik deze nacht wakker gelegen van de misselijkheid en constateerde ik dat er wit vocht uit mijn tepels kwam. Dit heb ik nog nooit eerder gehad.

Ik wil niet bij elk mogelijk kwaaltje meteen nadenken over of ik zwanger ben, maar ben nu wel heel nieuwsgierig of jullie mijn symptonen herkennen.

Over een paar dagen ga ik testen en dan weten we meer.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...

2. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    Tja, het is moeilijk om er iets ver te zeggen. Vooral omdat je lijf je enorm voor de gek kan houden als je iets graaaaag wil en je zelf ook meer gefocust bent op elk pijntje en kwaaltje.
    Het klinkt iig positief (je hebt iig allemaal dingen die je normaal niet hebt) en hoop dan ook dat je snel kan testen, pas dan heb je echt duidelijkheid. Succes met afwachten

3. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Dankje voor de reactie! Een lijf kan gekke dingen doen ja!

We wachten de test af.. !

4. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hoi schoentje24, hier heel herkenbaar hoor.
    Vandaag NOD dus ben erg benieuwd maar word gek van de symtomen.
    Maar wat voor mij toch wel aparte symtoom was dat ik opgezette buik had, was ook echt zichtbaar boller.
    Dit heb ik echt nog nooit gehad, eens moet de eerste keer zijn maar toch. Ook de misselijkheid vind ik toch wel typisch maar kan ook spanning zijn.

Wat bij jou betreft vind ik de vocht uit de tepels apart, ik zal voor je duimen

5. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Spannend hoor! Ga je vandaag al testen?

Ik heb net een aantal testen gehaald, kon het niet laten om er eentje te doen (veel te vroeg, 5 dagen voor nod met een vroege test). Negatief.. natuurlijk.

Heb er genoeg gehaald om vanaf nu elke dag te testen. Wil het heel graag weten.

Ik duim ook voor jou!!

6. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Het is inderdaad moeilijk te zeggen. Elk lichaam is anders. Ik had zo veel kwaaltjes dat ik dacht dat mijn lichaam me wel weer voor de gek zou houden of dat het tussen mijn oren zou zitten. Misselijk met vlagen, pijn bij het niezen (benen op moeten trekken ivm erge steken). Bandenpijn dacht ik dan, veel puistjes, bloedneus, steekjes rechts beneden. En zo ging het maar door. 4 dagen voor NOD test gedaan en positief :)

7. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik wil wil morgen testen en zoiezo het vroege testen wat jij doet vermijden. Helemaal als je er zo mee bezig bent als ik wil ik niet constant teleurstellingen moeten verwerken en ik vind het ook zonde van me geld en het materiaal om elke keer weer te testen terwijl je weet dat het nog niet echt kan.

8. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Gefeliciteerd!!

Een lijf kan je idd voor de gek houden.. ik ben er de laatste dag wel erg mee bezig, daarvoor niet zo erg en toen had ik ook al symptomen.

Morgen weer een test

9. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ja dat is ook wel weer waar. Misschien beter om te wachten..

Deel Deze Pagina