Goedemorgen dames, Wij hebben in de 5 jaar dat we bezig zijn in de MMM al meer dan 25 terugplaatsingen gehad waarvan 1 keer zwanger geraakt en bevallen van een gezonde zoon. Ik heb de NK cellen voordat ik zwanger werd ook al laten onderzoeken en daar kwam toen niks uit. Nu zijn we weer 2 jaar bezig met 6 terugplaatsingen en tot op heden nog geen resultaat. Toch nog maar een keer de scratching ondergaan en laten onderzoeken op NK cellen/plasma cellen. De NK cellen waren duidelijk verhoogd (2300), waar tot 400 normaal is. Ik zit nu aan de prednisolon, ascal en krijg lipid infuus rondom de terugplaatsing. Zijn er meer dames die ervaring hebben met zulke hoge waardes en waarbij het infuus en prednisolon hebben geholpen?
Hoi, mijn nk cellen waren niet zo hoog (566). Eerst 3x in dd met alleen lipid, ook miskramen en daarna alleen prednison. Toen blijvend zwanger en bevallen vorig jaar. Nu wonder boven wonder natuurlijk zwanger geraakt! Maar krijg wel ondersteuning van prednison en ascal in overleg met kliniek heinsberg.