Pijn bij plassen tijdens eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mime29, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Even een vraagje. Ik heb voorgaande jaren regelmatig last gehad van een blaasontsteking. Ik moest afkloppen, nu al ruim 1 jaar niet meer ;). Tot nu dan... Op de dag van mijn eisprong afgelopen zondag (wist de dag/tijd precies dmv van ovitrelle injectie) kreeg ik ineens heel erge pijn bij het plassen. Ook de drang om te gaan, en er komt niets...En daarbij ook wat (minimaal) bloedverlies bij de urine. Ik dacht: ohh neee, niet weer een blaasontsteking!! Ik naar de huisarts gebeld en uitgelegd, en ik mocht meteen een antibiotica komen halen, hoefde niet eens urine in te leveren?! Aan de klachten te horen wist hij het vrijwel zeker. Nou, dus antibiotica geslikt 5 dagen (wel eentje die kan tijdens eventuele zwangerschap), en nu is het weer weg gelukkig. Maar heb er maar 2 dagen echt last van gehad.
    Ik twijfel nu of het wel een blaasontsteking is geweest, zou het ook met de eisprong te maken kunnen hebben?
    Misschien heeft iemand van jullie hier ervaring mee...

2. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Met blaasontsteking kunnen we elkaar de hand schudden, helaas ben ik een van de gelukkige die um niet voelt en loopt het nu voor de 2e keer erg uit de hand.

Ik heb overigens nooit pijn met plassen rond een eisprong, wel dat ik vaak (kleine) plasjes moet doen.

3. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @brabantsmeisje: pijnlijk is dat he, blaasontsteking!
    Het voelde dit keer wel hetzelfde als blaasontsteking, alleen zat er nu bloed bij... Ik vond het gewoon zo toevallig dat het precies samen kwam met mijn eisprong...

Deel Deze Pagina