Ben vandaag 5 weken zwanger en had negens last van... Maar vandaag ineens heftige krampen en steken rechts in mijn buik. Geen bloedverlies! Maar ben onwijs bang....herkend iemand dit of toch de verloskundige bellen? Denk dat een echo met 5 weken nog geen zin heeft of wel?
Hoi hoeft niks te betekenen,ik had hier ook last van.....een gevoel dat ik ieder moment mijn regels kon krijgen....bij mij is het weggetrokken toen ik 6.5 week was....het schijnt dat dat komt door hormonen.....je baarmoeder groeit en dat voelt als regelpijn.......ik snap je ongerustheid dat was ik ook....
OK.. Echt niet gezellig dit, trekt ook echt door naar mijn rug nu Maar verloskundige is alleen op maandag en donderdag te bellen en anders op spoed nummer... Morgen maar even bellen voor zekerheid.... Pffff moeilijk dit
Ja is ook niet.....het blijft echt spannend......het is ff afwachten...heb je al opnieuw een zwangerschapstest gedaan........dat deed ik wel....
Ja heb ik gedaan....en die was donkerder dan de rest dus dat geeft dan wel even een goed gevoel weer... Hopen dat het gewoon groeipijn is Zeg maar
Dat is waar streepje was even donker als controle streep ....gaat nu al iets beter...zeurt nu meer en steekjes in de lies... Mijn man blijft positief....heeft vanaf dag 1 gezegt dat het goed gaat En zolang er geen bloed is....
Ik heb het ook wel, met momenten echt flink, krijg ik er koude rillingen van.. maar ontdekte gisteravond dat ik dan echt even naar het toilet moet voor grote boodschap (die toch iets dunner is dan anders -sorry voor dit praatje-). Normaal voelt dat echt niet zo bij mij. Daarna is de pijn bij mij echt weg. Hele hormoonhuishouding is in de war.. Misschien kun je het ook is proberen?
toen ik rond de 5 weken zwanger was , heb ik ook erge last van krampen en steken gehad. Direct de verloskundige gebeld en deze gaf aan dat lichaam ontregeld is en dat alle dingen zoals blaas en darmen ruimte moeten maken voor de beeb.
Ik kan me ook nog wel herinneren dat ik soms behoorlijke steekjes en krampen had. Wel een beetje te vergelijken met m'n menstruatie. Soms moest ik echt even tot 10 tellen en dan trok het weer weg.
Erg herkenbaar, heb nu in 1,5 week, 4x enorme krampen gehad, altijd 's nachts en paar keer ook flink naar de wc gemoeten de volgende ochtend Vk wilde mij toch doorverwijzen naar ziekenhuis voor inwendige echo, bleek niks te zijn, geen bbz. Alleen vruchtzakje was ook niet te zien, dus nog te vroeg 30 mei 1e intake en dan afwachten tot 1e echo,kan niet wachten Krampen duren bij mij wel 10 minuten!!!!
Hier ook nu wel 10 min.. Vandaag weer iets minder dan de afgelopen dagen. De ene keer meer dan de andere. Maar als ik het heb, is het wel een keer of 3 per dag
Ik heb die krampen en felle steken eigenlijk over de hele dag, als ik geen krampen heb voel ik dat er "iets" zit of een beetje zeurderig gevoel. Als ik helemaal niks voel, voel ik me juist niet gerust. voor mij is het een teken dat mijn bm groeit, zo voelt het tenminste..
Bij mij is het over het algemeen menstruatiepijn, heel de dag met vlagen en krijg er dan ook een soort opvliegers van, jullie ook last van? Heb het sneller warm als voorheen.....
Lovieyou. hier ook de hele dag wel een zeurderig gevoel hoor. Dat vind ik ook niet zo erg. De heftige stekenkrampen van een minuut of 10 zijn wel echt gewoon naar. Ik heb het ook afwisselend warm/koud maar meer koud. Dat schijnt normaal te zijn hoor.
Ik herken dit ook.. Heb sowieso steeds het gevoel dat de ongi eraan komt.. en gisteravond echt even behoorlijke kramp gehad. Pittenzakje erop gelegd en toen ging het beter.
15 mei is mijn nod. Nu had ik een paar dagen geleden snachts hele erge buikkrampen. En heb veel wit slijmverlies. Iemand hier bekent mee? Heb nu last van ongi krampjes
Ik heb af en toe ook flinke steken, en helemaal in het begin heb ik ook een heeeeel klein beetje bloedverlies gehad (geen steken krampen erbij) wat na twee dagen helemaal weg was. Nu nog als ik een steek heb maak ik me wel eens zorgen dus ik kan me echt je ongerustheid voorstellen! Iig kan het er dus echt gewoon bij horen. Overigens vind ik dat als je je zorgen maakt je gewoon desnoods het spoednummer belt. Dat nummer is echt wel eens voor minder gebeld en mijn verloskundige heeft echt liever dat ik wel bel dan in de stress zit, ze worden er voor betaald sterkte hoop voor je dat het allemaal gewoon weer wegtrekt!