hypoallergene voeding kruidvat ...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonne bloem, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    nou ik dacht EVEN voeding te halen

maar dat is nogal wat

ik heb bij kruidvat wel iets van exta care 1 en 2 gevonden
    daar staat wel degelijk op " voor verminderde kans op koemelkeiwit allergie"

net als op de HA voedingen van friso en nutrilon staat

alleen staat er bij kruidvat ook nog op, dat t voor de darmen is, "tegen darmkrampjes" etc.

dus, ik bij 2 fillialen een medewerkster gevraagd en geeeen van beiden kon me vertellen of het hypoallergeen is :x

waarom werken ze er dan??!!

dus ik moet dinsdag sowieso naar de verloskundige, zal die eens vragen misschien weet die iets...
    misschien weten jullie iets....??
    en een vriendin van me werkt weer bij n ander kruidvat filiaal en zal haar ook maar eens vragen...

ooohhhh dit soort dingen zijn dus NIET grappig voor zwangere vrouwen...!

t ging sowieso al lekker :D want ik wilde bij de action wegrijden en wilde een vrouw in die wachtte mooi
    ik eindelijk uit dat krappe parkeervak, heeft een andere vent m vanaf links al zo ingereden dat ik vast stond
    want tsja DAAR WAS EEN PLEKKKIEEEEEE

stom gedoe soms haha

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Van wat ik heb begrepen is de extra care 1 hypo allergeen, alleen is dat ook voor krampjes..
    anders even kv bellen?

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ja zoals ik al zei, ik moet dinsdag toch voor controle naar ce vk
    zal het dan meteen wel ff vragen

maar ik vind t zo irritant dat kruidvat niet kan vertellen wat ze nou eigenlijk verkopen :S

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    als je op de site van Kruidvat kijkt staat daar een telefoonnummer voor informatie over hun kunstvoeding.
    deze heb ik ook gebeld en telefonistes daar zijn heel kundig en behulpzaam.
    wist je dat Nutrilon, Kruidvat en Jumbo voeding in dezelfde fabriek worden gemaakt?
    de voeding waar jij het over hebt is de hypoallergene versie, deze heb ik ook gehaald alleen dat van het Jumbo merk.

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    daar heb je gelijk in alleen heb ik altijd wel liever dat ze eerlijk zeggen dat ze er geen verstand van hebben dan dat ze je wat aansmeren en dat het later blijkt dat het niet klopt.
    maar winkelpersoneel moet gewoon kundig zijn en weten hoe hun assortiment in elkaar zit.

6. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ja klopt gewoon aansmeren is nog erger
    maarja je hebt iemand met "gediplomeerd verkoper" dan denk je toch dat die verstand hebben van eigen merk producten...

jmbo voeding, wat kost die versie? wist niet eens dat jumbo eigen merk had....

die van kruidvat was 9,35 die ik in handen had (die extra care)

7. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    Heb zelf bij kruidvat gewerkt ,maar sta nu op ziekenkas .
    Wij hebben daar zoveel producten en kunnen onmogelijk alles van alles weten .
    Als er een klant bij mij kwam en ik wist iets niet probeerde ik het in ieder geval uit te zoeken ,of het aan een collega met kinderen vragen ,maar zou nooit iets aansmeren aan een klant gewoon maar voor verkoop te hebben!
    Niet iedereen over de zelfde kam scheren dames!

Deel Deze Pagina