RMMC2!!! Joehoe, hiero!!!!!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daan78, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    WTF, moet dit zo.

Gewoon ff sluiten. Ik weet net 1 minuut dat het topic gesloten wordt en hoppa.

Adem in, adem uit.................eerst maar even koffie.

Oh en bij deze even mijn bijdrage voor de ochtend:

Goedenmorgen, neemt een slok koffie en aan de reageer,

@Ink, Sieg van de tafel gevallen. OMG:$ Ik moet er niet aan denken. Wat ontzettend zielig zeg. Ik hoop dat de nacht goed is gegaan en haar elleboogje niet meer pijn doet.
    En het nieuws van je vriendin, pffffffffffff heftig hoor. Ik hoop dat werkelijk nooit mee te maken.
    Sterkte meissie.

@Beeb, Lies en Rootje, ik leef mee. Fijn dat jullie nog zo kunnen genieten van de beebs in jullie buikje (ok, Rootje wat minder vanwege de voorweeen). Dat is fijn. Geniet er nog maar van. Kussssss

@RMMC2?????? Neeeeeeeeeeee, ik wil ook een backup.

Ik dacht al toen ik hier naar toe ging, wat raar dat de aug. bus een vervolg topic heeft.

Wij zijn trouwens met de aug. mama's naar een besloten forum gegaan. Het werkt goed. Ok, het ziet er niet al te flashy uit, maar je kan er heel veel op kwijt. Zal eens een screenshotje maken.
    Het is bij: forum2go

@Katja, prachtige foto's trouwens van Nina. Wat een moppie is het toch.

@Marieke, mooi van Xander zeg. Goed nieuws!
    Succes met je borstontsteking (als het dat is)

@Octomum, heb destijds die 2 afleveringen bij dr. Phil gezien. Rolf en ik waren allebij gewoon in shock. Wat een mens!! Nu lees ik hier in de lounge dat er veel mensen sympathie voor haar konden opbrengen nav de docu.
    Toch maar even kijken of ik die nog kan terugkijken via de sbs site.

@Lumea, beterschap voor je meissie. Ik hoop dat ze snel beter is en de kleinste niet wordt aangestoken.

@Loel, damn those eyes (bedoelt Kane dat met dat liedje??) Wat een heerlijk kind. Prachtig. En zo goed gegroeid he.

@Stemmen op Sigrid. Wil je het me tegen die tijd even laten weten? Of stuur even een mailtje rond. Ik vergeet dat soort dingen.

@Lumea, ach heeft de kleine meid krampjes. Sielug. (wat was ik blij toen die periode afgesloten was).

Nou kijk meid, heb je wat te lezen ondertussen hihi.

Kussssssssssssss en toedels!!!!!

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    HA DAAN!!!!

Ik had echt zoiets van NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:x
    Ach ja, lullen we het hiet ook mooi vol:D

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Pffffffffffffffffff lees net dat de oude topics wel blijven bestaan. Had al als een gek word geopend en berichten gekopieerd.
    Ik ga mooi wel even wat uitprinten, want je weet maar nooit.

*en ademt door*

Fijn Loel dat je het gevonden hebt ;)

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hoh seeeeeeeeeeeg, we zijn gesloten :( Naja, dan hier maar even verder. Als er een besloten forum komt hoor ik het, wel, mij is het ook goed hoor!

Heb snel zo'n beetje gescand over wat er gisteren nog gezegd is en de meesten waren toch in shock over de sluiting van de topics hier :) Is ook wel, weet neit meer wie het zei, maar dit is idd een soort van dagboek. Een heel dik jaar al lief en leed gedeeld en nu ineens *poef*...gek...

Hier vrij kalme nacht, hoewel er soms een kramp doorschoot. Als het nu toch eens wilde doorzetten, grrrrrrrr... Wij wilden seffes naar de markt gaan (ohja, mannetje heeft extra weerverletdagen gekregen van de baas tot aan de bevalling en dan heeft ie 10 dagen vaderschapsverlof, joepie!), maar het is hier wat beginnen regenen :( En ik zie het niet zitten van weer de hele dag thuis te blijven, vind mezelf de laatste paar dagen echt zo zielig... Alsof m'n lijf niet gaat willen doen wat het moet doen, want heb steeds meer het gevoel dat die kleine kerel een beetje 'lui' is en uit zichzelf niet gaat komen. En met deze rugpijn en toch vrij korte slaapperiodes, trek ik het echt geen 2 weken meer hoor :( Ik weet dat ik aan het jammeren ben, maar ik ben gewoon zo benieuwd naar die zoon van ons dat het pijn doet. Erg he?!

*ego uit*

Snel even nog wat ik zo onthouden heb...

OEH: ik zie nog geen beebie hier!!!! Spanneeeeeend!

@ink: waaaaaat, sigrid naar beneden getotterd?? Wat zal je geschrokken zijn, ik zit hier zelfs met de rillingen! Gelukkis is alles ok en is ze weer vrolijk nu, maar poeh zeg! En wat triest nieuws van je vriendin :(

@loel: waaaaaaaaaaaaahh!! Als ik 25 jaar jonger was geweest, had ik het wel geweten hoor, zo'n knappie! *smelt*

@marieke: toppie met Xander zeg! Nu nog van die verstopping af en je kan weer voor 100% genieten, want lijkt me echt erg pijnlijk hoor...

@knip: hoe gaat ie met jou??

Aaaaaarghhhhh, de rest ben ik echt effies gewoon vergeten, I'm sowwy!

Ga me nog maar een tasje koffie zetten (wel stilletjes, want mannetje ligt nog op de zetel te ronken, heb hem weer wakker gehouden vannacht, de duts :s )

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    *Spamspammerdespam*

Ik heb van oma nieuwe kleertjes gekregen (ok, ze zitten nog wat ruim), maar zoals je ziet ben ik er erg blij mee.

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Liesel, wat fijn dat Christophe meer verletdagen heeft gekregen. En lekker 10 dagen na de bevalling thuis. Je zal hem nodig hebben.

Ik hoop dat je nachten wat beter worden meid.

@Loel, ik las dat Roue een succes was. Hij is zo leuk he. Hij kan zo beeldend vertellen. vooral ook over zijn familie etc.

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Waaaw Daan, wat ziet ze er leuk, blij en vrolijk uit! Zalig meisje hebben jullie!

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nog even liesel en je kan het forum ook vol spammen met jullie heerlijke ventje (ik kan niet wachten haha).

Enne, thanx. Wat een moppie he.

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

En ik maar denken, waarom reageert er niemand bij de RMMC, zitten we gewoon in een nieuw topic!!!
    Gewoon even zonder waarschuwing sluiten, belachelijk gewoon.....

Maar goed, hier een mama met de baby nog in de buik hoor :)

Ik heb wel weer een drama-nacht gehad. Lag om iets over 22 uur in bed, om iets voor half 1 kwam Rene er bij liggen en werd ik dus weer wakker. Toen duurde het een klein uurtje voor ik weer sliep. Vervolgens wordt ik om half 4 wakker van verschrikkelijke buikkrampen. Die heel langzaam weer afnamen tot de voor mij normale voorweeen die helaas aanhielden tot een uur of 7. Dus echt een lekkere nacht is dit niet geweest.
    Vanmiddag maar proberen iets bij te slapen dan :)
    Mijn mams komt Marissa over een uurtje halen ofzo. Ze is al de poppenkleertjes in een koffertje aan het stoppen, want de pop gaat ook logeren natuurlijk :)

@Daan wat een poepie zo die Noor, wat een heerlijk meisje is het! Enne ik geniet ook wel van krummel in mijn buik hoor, ondanks de voorweeen. De kans is vrij groot dat dit de laatste keer is voor me, Rene wil echt niet meer dan 2 kids, en als er een 3e zou komen, moeten we eerst verhuizen anders past het ook niet echt meer. Ik had alleen graag een wat relaxtere zwangerschap gehad deze keer. Nu voelde ik me lichamelijk steeds goed, maar door alle onzekerheden spookte er steeds zo veel door mijn hoofd dat ik er niet zo veel van het kunnen genieten als ik had gehoopt.

@lies, jij ook weer iets mindere nacht dus. Wel fijn dat christophe lekker lang vrij heeft nog.

Nou Ro, kom op, nog even wat met je dochter spelen, die is straks in ieder geval minstens 24 uur naar opa en oma. En afhankelijk van of we bevallen vandaag of morgen misschien wel langer :)

Bye!!!!

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
  11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Wij gaan even rondstruinen op de markt, het is hier gestopt met regenen. Wel nog miezeig, maar soit. Moeten toch naar de stad, parkrand halen die we besteld hebben. Als die in het park hangt straks, is ECHT alles klaar voor de kleine ;)

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aaah hier zijn jullie! Was jullie al kwijt...zag ineens in mijn topiclijstje allemaal slotjes staan whahaha...

Stom iets.....mopper mopper...

Daan, wat een poppie!!

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Als ik het eerder goed heb begrepen is een parkrand iets voor in de box toch? (box=park). Nou meid, doet er ook niet toe. Heel veel plezier. Hoop dat het weer een beetje meewerkt.

Dikke doei

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Waarom??????????????????????????????????????

Knoei ik altijd als ik net besloten heb het dweilen een dagje uit te stellen

??????????????????????????????????????????????

*Shoot me* :p

15. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    what the f*ck... dat even dat ik jullie kwijt was:$:$

Hier ook nog steeds een mama met een baby in de buik.:):)
    Vanochtend weer gestript. IK moet zeggen deze keer deed het meer pijn. Vond het niet erg hoor, hoopzo dat het help. voel tot nu toe nog weinig wel voorweeen maar dat heb ik ook al 2 dagen.;)
    Vanavond krijgt de "leuke" vk dienst tot morgen avond 7 uur ik hoop zo dat zij bij mij de bevalling doet. zij had vanochtend ook spreek uur en volgends mij hoopte zij er ook op. Leuk is dat als je met iemand een bepaalde klik hebt. De andere 2 vk zijn ook leuk hoor... maaar daar heb ik minder mee;).
    Als ik voor zaterdag nog niet bevallen ben, dan komt de vk aan huis om nog een keer te strippen..
    Oja werd vanochtend voor het eerst wakker met lekkende boobs... hihihihi grote kringen in mijn nachthemd.;)

@ daan wat een leuke foto van Noor, een plaatje hoor. leuke kleertjes:D:D

@lies veel plezier op de markt. misschien loop je de baby wel los hihihih;)

x beeb

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Nou lekker dan. Als wij in 14 maanden 30.000 berichten schrijven, dan kunnen we 2 keer per maand een nieuw topic openen. Dan wordt straks dus alles weggegooid door Lotte, omdat het forum teveel topics heeft staan.....

Toch maar extern gaan shoppen dan. Rootje, had jij nog succes bij die vriendin van je?

Ik ben er alleen even om te zeggen dat ik jullie gevonden heb hoor, en even een abo'tje nemen....anders vind ik de boel straks wéér niet. ga ik nu weer druk aan het werk....bye!

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Joehoeeee!!

Ik heb m ook gevonden dankzij Daan! Jeeeeeeej!!!

Daan, wat een heerlijk kindje heb je toch en zooo pittig dat paars!

Ink, oef, ff schrikken heee

Muissie, zomaar kussieeee

Vind trouwens die titel wel heeeeel grappig van dit topic hahaha

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha Gniffel. Tja die titel, als dat geen meelezers aantrekt weet ik het ook niet meer :D

@Beeb, jij dus ook nog steeds met beeb. Maar wel lektieten en een leuke vk die dienst heeft. Lijkt me duidelijk (Y)

19. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Wel, dat ging snel, seg!!!

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    potverdorie!!! kon ik jullie toch mooi niet meer terug vinden he?!

is ie ineens gesloten!! noujaaaa!

ben helemaal van slag.. grrr!

Deel Deze Pagina