Oooo wat zijn wij blij, ze schopt!! Waarschijnlijk deed ze het al eerder, maar tijdens de echo zag ik dat het gebeurde en nu weet ik hoe het voelt!! Ik ben sinds eergisteren zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk .
Hahaha gefeliciteerd!! Maar bereid je maar voor dat het nog erger word.. Ik wou ook zo graag dat ik het zou voelen.. Ik voelde mijn meisje toen met 19 weken voor het eerst.. daarna werd het alleen maar erger.. Nu ben ik inmiddels 38 weken.. het is nu wel al minder omdat ze minder ruimte heeft maar oohh ze heeft me wat af getrapt hoor pffff hahahah
Ja ik weet het, ze gaat 's avonds ook best wel te keer hoor !! Nu zal het inderdaad nog wel leuk zijn haha
Hihi leuk he Ik voel het ook al best een tijdje, dat is onbeschrijfelijk. Ik heb het eigenlijk eerder gevoeld dan gezien, en toen ik vandaag proefpop was bij een opleiding voor echo's maken, heb ik weer gezien hoe veel dat wurmpje beweegt, de HELE tijd gewoon. Ik voel daar ook veel van maar lang niet alles. GENIETEN!
Af en toe heb ik ook het idee dat ze nooit ophoudt, haha. Nee valt wel mee, over het algemeen voel ik overdag niets, gisteren alleen wel toen ik aan het werk was. Ach, ik vind het wel gezellig, je kunt je nooit echt alleen voelen haha.
JA ik ook! Alleen schrik af en toe als ik druk met iets bezig ben, of er met mijn gedachten niet bij ben. Maar dat vind ik alleen maar leuk!
ja dat heb ik ook haha dan schrik ik ook soms schopt de beeb ook best hard hoor. En op me blaas dat vind ik wel minder leuk haha
Haha ja. Nu moest ik altijd al regelmatig naar het toilet maar soms gaat het echt nergens meer over ..!!