Ahh maar zo slecht heb ik niet geslapen hoor..!! Had voor de nacht al 3 paracetamol in genomen.. ohhh niet best he.. Maar goed, anders kom ik haast niet in slaap met die zere heupen. Ik weet dus wat het is moui...!! Wij hebben net boodschappen gedaan, en de verleiding was TE groot. Ik heb bitterlemon gekocht en drogeworst met kruidnagel (kruidnagel kan ook weeën op wekken) hihi eerst dit maar eens proberen..
@ Friesland: Lees het inderdaad, dat je wel goed geslapen hebt Ik was te vluchtig, maar bedoelde iig dat het vervelend is dat je niet meer lekker kon blijven liggen van de pijn! Hihi, toch maar wat bevalling-opwekkende dingen gekocht? Ben benieuwd! Het is ook wel een gek idee dat het kindje nu voldragen is en dat het gewoon ter wereld mag komen. Waarom komt ie dan niet gewoon?
En paracetamol kan trouwens geen kwaad hoor, tijdens je zwangerschap! Volgens mij mag je er zelfs 8 per dag! Zou ik ook niet zo gauw doen hoor, maar het idee is toch prettig dat het gewoon kan.
Ja inderdaad.. Het mag gewoon komen.. maar het komt nog niet hahaha Ik moet wel zeggen de meningen zijn er erg over verdeelt. Ik hoor veel mensen die zeggen: nou tot 40 weken zou echt beter zijn hoor. Mijn verloskundige zegt dat het niet zoveel uit maakt. Tussen de 37 en 40 mogen ze komen, anders zou je nog niet thuis mogen bevallen als er meer risico's waren. En dat heeft mij doen besluiten toch maar bitterlemon te kopen hihi. Maar nou ik het zie staan (nog in de fles), denk ik dat het verschrikkelijk vies is..!!! Ga vanavond maar wat drinken onder het genot van Holland's got talant met een toastje erbij Nee paracetamol kan geen kwaad, maar toch gebruik ik liever helemaal niks dan wel. Het kan dan wel geen kwaad, maar ben ook bang dat als ik echt elke avond in neem dat het dan niet meer werkt tegen de pijn.
Nee volgens mij maakt het ook niet zoveel uit hoor. Wat ze nu aankomen in je buik is alleen maar extra Liever een iets kleinere baby uitpoepen dan een enorme Haha, volgens mij is het ook heel ranzig ja! Maar je moet er wat voor over hebben he Idd lekker toastje erbij en leuk tv-programma Gelijk heb je. Ik heb tijdens mijn zwangerschap heel af en toe 1 paracetamol genomen, omdat de hoofdpijn dan niet te harden was. Maar dat hielp dan altijd heel goed!
hoe is het bij jullie? nog steeds rustig? hier ook nog steeds rustig. ben wel moe nu zijn boodschappen gaan doen en kids waren erg druk
Goedemorgen voel me niet zo lekker de laatste dagen, maar zal wel weer goed komen. Nu vooral hoofdpijn! Friesland bedankt nog voor je lieve reactie over het opruimen en de rommel enz. Je hebt ook gelijk hoor, maar nesteldrang helpt niet mee haha. Mamacharlotte mijn man werkt veel en heeft 6 weken lang elke avond na zijn werk ook nog in de woning geklusd. Die doet dus al genoeg. Alleen nu we in de woning zitten (morgen pas 3 weken) gaat het langzamer en moeilijker. Is meestal zo hè helaas. Slapen slaap al maanden bijna niet meer. Heb helaas al bekkeninstabiliteit vanaf 9 weken zwangerschap en is steeds erger geworden. Het verbouwen heeft ook vast niet meegeholpen Bitterlemon helaas moet je liters per dag drinken wil je genoeg van het wee opwekkende stofje binnen krijgen. Ben er na 1 fles mee gestopt de vorige keer
Goedemorgen dames, Ja hier is het rustig gebleven. Gister een paar keer een harde buik, maar echt niet veel en ook niet consequent. Wel jammer hoor, ga nu echt zitten wachten erop. Er zijn ook steeds meer mensen die vragen of het al rommelt enzo. En dan wordt ik nog ongeduldiger hahaha. Hoe is het bij jullie? Ik heb trouwens de bitter lemon gister niet gehad. Want ik heb de laatste dagen behoorlijk last van maagzuur. Dus het leek me niet zo verstandig. Misschien een andere keer, maar het trekt me momenteel eigenlijk helemaal niet..!!! (ps heb wel sex gehad)
Het is vandaag wel erg rustig in dit topic..!! Zijn jullie soms aan het bevallen?? hihihi Vandaag druk bezig geweest een schuurtje te verven.. Ben er moe van. Gaan nu naar me schoonouders, die eten patat.. hihi hebben wij even mazzel
hier ook nog niet bezig (helaas) manlief een beetje geholpen/op de vingers gekeken haha hij was ff bezig met de badkamer, hebben nu maar dure sanitairkit gekocht, en nu hopen dat deze kit dus wel het werk doet, wat het hoorde te doen dan kan ik eindelijk weer douchen ipv alleen steeds in bad!
Ha meiden! Hier ook nog niet bezig hoor Ik heb vandaag een babyshower gekregen van mn zusje en een goede vriendin, echt geweldig! Wist al wel een beetje dat me iets te wachten stond vandaag, maar was toch onwijs verrast! Nu wel heeel erg moe en sinds halverwege de middag ook wat ongi-krampjes gekregen, dus ik doe de rest van het weekend maar even rustig aan! Even bijkomen van mn feestje
leuk hoor MC! zo manlief heeft ook nog even het rolgordijn opgehangen in de babykamer en ik heb het babybedje schoon overtrokken. kleine meid mag nu toch wel komen, zo haar schoon bedje in haha
@ moui: Lekker wat knutseldingetjes in huis gedaan (en laten doen) vandaag dus! Wel relaxed ja, als je weer gewoon kan douchen, zeker straks na je bevalling! Dan lijkt in bad gaan me een beetje eng eerlijk gezegd, als je bijv. hechtingen hebt ofzo Buik vandaag rustig gebleven? Ik duik lekker mn bedje in, ben echt gesloopt! Welterusten meiden, en tot morgen weer denk ik
Mc leuk zeg!!! Leuke dingen gekregen... All haha allemaal over m'n berichtje op de vorige pagina heengelezen moui ik hoorde dat veel kraamhulpen t bedje weer verschonen voor de baby er in gaat! Weet nie meer of dat hier zo was.
had jou berichtje wel gelezen, maar weet niet wat ik erop moet reageren lottie ja weet ik ook niet meer van de vorige keer, achja moest wat te doen hebben haha
Weet zelf ook niet of er op te reageren viel hahaha hier ook weer n nacht doorgekomen. Hebben jullie ook dat als je smorgens zonder weeën wakker bent geworden dat je die dag al wegstreept? Ik wel, want meestal begint de bevalling in de nacht. Dus geen 11-9-11 helaas hihi
Goedemorgen, @Lottie, ohh ik had je bericht niet eens gezien..!! Zeker vlak achter elkaar geplaatst hahaha. Mijn nesteldrang begint nu ook steeds meer toe te nemen helaas.. En daardoor ook wat meer last van me rug en me rib. Maar ja, nog even volhouden. Ja wat jij zegt dat viel mij gister ochtend opeens op. Zodra ik wakker ben en opsta dan denk ik: Helaas, vandaag ook niet. Morgen weer nieuwe kansen. Ik hoorde al eerder mensen dat zeggen die zwanger zijn en dat s ochtends ook denken. Maar het zei me niet zoveel, ik kende het niet. Maar sinds gister ochtend betrapte ik me erop dat ik het ook doe @Slapen, ik heb vannacht redelijk goed geslapen. Zelf zonder paracetamol. Ben er achter gekomen dat als ik rustige bewegingen maar met me benen in bed en me heel voorzichtig omdraai, ik ook minder last heb van me heupen. Dat scheelt een stuk. Bitterlemon, nog steeds niet aan toe gekomen. Misschien van de week, maar het trekt me nog steeds niet eigenlijk. Kraamhulp, ik hoop niet dat ze het wiegje en ledikantje gaan verschonen voor het gebruikt wordt. Heb net alles uitgewassen en erop gedaan. Het wiegje met een handdoek bedekt en de box vuilniszakken op gelegd zodat het niet vies kan worden etc. @MamaCharlotte, wat gaaf..!!!! Mijn zus had ook een babyshower gekregen inderdaad.. Was erg leuk vond ik. Maar zelf hou ik er niet zo van om de spotlights te staan, dus van mij hoeft het ook niet. (daarbij zou ik niet weten wie dat voor mij moet organiseren) Hopen dat de menstruatiekrampjes door zetten, misschien worden het wel weeën..!!
owja dat berichtje van mij waarin stond veels te rustig, was trouwens bedoeld over mijn buik, dat het veels te rustig is haha hier ook vannacht redelijk goed geslapen! hmm hier heb ik dat niet, dat ik die dag dan al wegstreep. ik hou gewoon in mijn hoofd dat het nog een week kan gaan duren