Ik hoop het ook.. Wordt hier echt zat van.. Het is nog steeds het zelfde.. De ene keer zit er wel 20 minuten tussen en de andere keer maar 5 minuten..
is wel minder, dat heb ik ook vandaag hoop niet al te lang meer te wachten haha en douchen?? owja ik kan ook weer douchen!!! bad zit er goed in en alles mooi afgekit en heb al gedoucht en alles lekdicht!!
Ja??? Ook zo lang al en zoveel harde buiken?? Pff man, hoop toch echt dat het straks door gaat zetten hoor. Ja zal vanavond voor het naar bed gaan douchen, misschien slaap ik dan in ieder geval goed hihi.. Ohh dat is wel beter..!! Is dat ook mooi voor de bevalling klaar tenminste en kun je ook weer lekker douchen..
ja idd, mannetje heeft het zaterdag gefixt gewoon onregelmatig ja, we zullen zien. ik blijf ervan uitgaan dat ik nog een week met dikke buik loop
Ohhh.. Ik heb het op de dag nooit zo vaak..!! Eigenlijk alleen s avonds en begin van de nacht.. maar nooit de hele dag door om de 5 á 10 minuten eigenlijk.. Nou ja we zullen zien.. Ik ga zo even douchen en op bed.. Ja misschien wel inderdaad.. maar de kans dat jij eerder bevalt is toch wel een stukkie groter haha dus misschien zet het bij jou nu wel door.. Nou tot morgen en weltrusten..
en lekker kunnen slapen? zo heb ik er een paar om de 10 min. en dan een uur weer niks bijv. straks vk, dus we wachten af. mijn hyves staat op privé dat had ik een tijd geleden aangegeven en dat als de kleine geboren is ik dat wel zou melden. krijg ik gisteren een privé berichtje of de kleine al geboren is. heb het zo verwijderd! kom zeg!
Goedemorgen, Nou lekker kunnen slapen niet echt. Maar toen ik bed stapte was het meteen gedaan met de harde buiken. Toch heb ik tot 04.00 wakker gelegen. Pfff wat duurt de tijd dan lang..!!! Ik keek om het half uur op me telefoon hoe laat het was, en het wou maar niet op schieten. Volgens mij komt het omdat ik gister middag koffie heb gehad met caffeïne, en ik drink heel weinig koffie en thuis altijd decaffe omdat ik er zo gevoelig voor ben.. Maar goed de harde buiken dus over. Ben net uit bed en heb er inmiddels weer 2 gehad. Ik weet dus niet of het vandaag weer zo gaat sukkelen. Eigenlijk een beetje hetzelfde als jij zegt inderdaad. Dan weer vlak op elkaar en dan weer een tijd er tussen. Ik denk toch wel dat het iets zegt hoor.. Denk dat het in 1 van deze dagen / week toch wel door gaat zetten dan als het zo rommelt. Het wordt wel duidelijk meer bij mij (op vannacht na dan). Wat zijn mensen toch ongeduldig he?? Alsof je zelf niet zit te wachten..!!!!!!
ja idd friesland! zo ben bij de vk geweest, en ze heeft kunnen strippen. ik had toch al 2cm dus ik helemaal blij!! volgens haar zou het strippen wel helpen bij mij bmm was wel nog wat stug. volgende week controle ls ze zich niet meld en dag erna naar de gyn
Ohh wat spannend..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voel je al iets??? hahahaha Deed het zeer?? Dus nog maximaal een week?? Wat geweldig..!!!
ja harde buiken, verder niks. ja deed wel ff zeer ja was vergeten hoe dat voelde haha zometeen ff naar de winkel. ik ben zo blij, heel gek loop met een smile van oor tot oor. misschien omdat ik nu wel weet dat het niet lang meer zal duren. maar pff heb wel angst of ik de pijn aankan
hahaha dat kan ik me voorstellen.. Nog maximaal een week.. Dat is niet zo lang meer.. Elke dag is weer 1 minder.. En elke dag is de kans weer groter hihi Die angst ken ik heel goed, maar we moeten elkaar een beetje er doorheen helpen denk ik. Je moet maar zo denken, er zijn zoveel vrouwen die een kind op de wereld gezetten hebben, dat kan ik ook wel.. Appeltje eitje joh Voor je het weet is het voorbij en heb je je kleine meisje in je armen.. en dat maakt alles weer goed..!!!
haha ja idd. die angst had ik bij de vorige ook, omdat de eerste gewoon klote ging. na 27 uur was hij er eindelijk en de pijn kreeg ik niet opgevangen. we wachten af, meer kan ik toch niet doen
Nou dan kan de 2e haast alleen maar meevallen toch?? Snap wel dat je daardoor er wat angstiger voor bent nog dan de eerste keer.. Nou ben benieuwd hoor of het nu gaat beginnen.. Ik moet nu weg.. Ben best zenuwachtig. Ik ga voor een psycho-diagnostisch onderzoek naar het GGZ. Ben daarvoor doorverwezen. Geen idee wat me te wachten staat. Gelukkig gaat ml met me mee.
het is de 3de bij de 2de had ik die angst ook, en daar kreeg ik het wel opgevangen, maar ben nu bang dat ik rug of beenweeën krijg nog steeds rustig hier.
Ohh de derde? hahaha dat wist ik niet.. Ach ja, elke bevalling is weer nieuw en elke bevalling kan anders gaan.. Dus denk dat het eigenlijk altijd wel heel spannend is.. Nog steeds rustig?? Hier is het wel rustig.. Helaas hahaha. Nou ja, die harde buiken vind ik eigenlijk niet zo prettig. Liever dat het rustig is dan die onrust juist. Als het toch niet doorzet, heb je er ook niks aan. De afspraak vanmorgen ging goed, hebben dat weer gehad Moet nog voor een volgende test, maar die afspraak maken we pas als we alles achter de rug hebben, anders staat er zo'n druk achter. Dat is wel fijn zo..
He meiden! Eerder vandaag nog geen zin gehad om op het forum te komen, sorry als jullie ongerust waren Hihi! Hier is het een beetje onrustig vandaag, veel harde buiken en af en toe ook wel wat pijn, ongi-achtig. Maar ik kan het gelukkig redelijk negeren. Hoe is het bij jullie??? Ik lees weer spannende dingen! Moui gestript dus en bij Friesland heeft het dus ook weer flink gerommeld, spannend!! Ohh, ik heb ook mentale steun nodig voor wat betreft bevallingspijn hoor, daar zie ik ook erg tegenop Is zo moeilijk als je niet weet waar je precies tegenop moet zien..
dat is wel fijn friesland! ja die onrust is niks als je niet weet hoe het verloopt ja dat is idd je weet niet wat je moet verwachten, maar ook dat is bij iedere bevalling hoor, alleen je weet hoe het is geweest als het niet meer de eerste is. bij lottie idd rustig
Meiden! Hoe is het aan de andere kant van de 'lijn'?? Ik moet zeggen dat ik me echt al de hele dag lichamelijk heel vreemd voel. Ik ben echt doodmoe (heel gaperig) en er gebeurt veel in m'n buik, veel pijntjes en veel harde buiken. Ook ben ik af en toe ineens erg misselijk en krijg ik ineens buikpijn alsof ik onwijs aan de dunne moet, maar dat verdwijnt ook weer steeds. Herkennen jullie dit? Ik verwacht niet dat het gaat beginnen ofzo hoor, maar hoop echt dat het morgen weer weg is! Zou het vervelend vinden als dit nog lang zo door blijft gaan