Baarmoedermond half verstreken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Friesland90, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    herken het niet MC maar je weet nooit.

hier nog altijd hetzelfde, bloed en wat slijmverlies door het strippen, maar wel slierten van de slijmprop.

ga vandaag lekker vroeg naar bedje toe

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ieh, dat strippen lijkt me toch zo pijnlijk.. Ben benieuwd of het effect heeft voor je meid!

Hier ook lekker vroeg naar bed! Ik neem nog ff een douche en duik er dan lekker in :)

Welterusten alvast! Benieuwd of er morgen al een beebje is geboren bij iemand :D

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Goedemorgen dames,

Nou hier is alles rustig hoor.. Zelfs de harde buiken zijn rustig..
    Ik herken wel wat jij omschrijft MC, wat betreft die buikpijn als ik nodig naar het toilet moet. Dan zit ik, en komt er niks.. en hoef ik opeens niet meer. Het zijn bij mij meer een soort darmkrampen.

De vermoeidheid herken ik overigens weer niet. Ik heb vannacht al weer amper een oog dicht gedaan, gewoon omdat ik niet moe ben lijkt het wel. Of wel moe, maar ik kan de slaap niet vatten, ik weet het niet.

Hoe is het bij jullie??? Het is wel erg rustig aan Lottie's kant zeg..!!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen!

Hier zijn de harde buiken gisteravond nog erger geworden. Uiteindelijk waren ze erg regelmatig en dicht op elkaar en had er ook krampen bij. Het zal wel stom voorwerk geweest zijn, maar ineens vond ik het voor 't eerst even echt spannend :) Maar zegt natuurlijk niks, kan nog weken zo duren..

Hoe is het bij jullie??

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hehe, Friesland, we postten bijna tegelijk ;)

Ik zag dat Lottie vanmorgen wel had gereageerd in andere topics, dus ze is er nog :D

Oh, dat heb ik inderdaad ook! Dan ga ik op de wc zitten omdat ik denk dat ik moet, en dan lijkt het weer weggetrokken.. Maar als ik dan heeeel geduldig blijf zitten en mn buik probeer te ontspannen, dan komt het meestal wel weer terug :) Maar raar is dat he, alsof het komt dat je dan ineens van houding verandert ofzo.. En die buik zit in de weg om lekker te kunnen persen, whaha!

Wat ik gisteren heb ervaren met mijn darmen was weer anders. Gewoon ineens een soort diarree-kramp (excuus.. :)) van 2min ofzo die dan ineens weer weg was. Terwijl ik daarvoor al was geweest. Ik hoefde er ook niet voor naar de wc te lopen. Maar ben de hele dag ook wat weeïg en misselijk geweest gisteren.

6. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Lottie is er nog hoor haha..

Ik had gisteren de hele dag 1 keiharde buik die totaal niet ontspande. Er zat dus geen tijd tussen maar bleef keihard deed ook erg zeer als je er aan kwam. Verder dacht de beeb dat de uitgang bij mn navel zat ofzo dat vel stond al zo strak en voelde echt alsof het scheurde.

Vanacht nog steeds met die keiharde buik gezeten. Baby was ook flink rustiger.

Nu ben ik al even van bed en heb nog steeds 1 bonk buik. En ook een beeb die amper beweegt. Hij is er wel hoor maar gewoon echt kalm.

Toen liep ik naakt in mn badjas naar beneden voelde ik wat warms ik dacht zal wel weer een drupje vruchtwater zijn ... Dus ik voelde even nee een kloet waar je U tegen zeg wow ... Echt heel goor en veel. Ik heb al tijden stukjes en slierten maar dit was echt een hele dikke prop. Zou het dan toch de slijmprop zijn.

We gaan het meemaken. Vanmiddag half 12 in het ziekenhuis zijn voor controle.

Moui ook nog niets verder las ik al ... Hmm spannend hoor hopelijk zet het snel door.

Friesland ook weer een rommelige nacht.

MC ook nog niets aan de hand dus .. Wel voorwerk wie weet wat het gedaan heeft !

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    @MamaCharlotte, ja inderdaad ik zie het.. we postten bijna tegelijk haha. Vandaar dat ik je berichtje ook zo gauw niet had gezien denk ik.. Had mijne geplaatst en ging meteen weer weg.. haha

Die darmkramp dat heb ik ook steeds ja. Maar nu was ik op tijd..!! Ik zat op de wc en kreeg weer een darm kramp, zette een beetje kracht en; *FLATS* wooohhh (sorry voor de details:D) Maar goed, het was dus niet voor niks.
    Nou moet ik zeggen dat die pijnscheuten waarvan ik dacht dat het me darmen waren, waar de kleine tegen aan drukt, nog steeds voel!! Heel apart..

Is het nou echt zo dat je darmen zich gaan legen als je gaat bevallen?? Maar dan kan het zeker nog 2 weken duren, en zegt het uiteindelijk zeker nog niks?? Maar dan zijn je darmen toch inmiddels al weer vol?? (vraag ik me ff af:p)

Ja ik zie het inderdaad, Lottie is nog wel actief, alleen hier ff niet dus:p

Cos, dus de slijmprop verloren. Dan ben ik waarschijnlijk maar een deel ervan verloren als ik het zo hoor:D hahaha
    Spannend hoor.. Wel heel apart van de lange harde buik. Dat de kleine minder beweegt dat kan wel kloppen natuurlijk want die heeft daardoor ook veel minder ruimte. Misschien is het wel een voorteken hoor..

8. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik ben net terug van de Gyn echo was goed Ctg kwam erg traag op gang flinke harde buiken gemeten.. Uiteindelijk wel genoeg bewegingen geregistreerd gelukkig.

Aankomende dinsdag moet ik terug komen dan gaan ze kijken hoever de ontsluiting is en hoe ze gaan inleiden. Dan word ik ingeleid op 39 weken of 1 dag later.

Ik heb nog altijd hoop dat hij zichzelf gaat melden !

9. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    @cos: dat klinkt idd als de slijmprop!

hier nog niks hoor :(

darmkrampen ken ik wel maar heb ik al heel lang, heb spastische darmen ;)

hopelijk duurt het niet lang meer cos!

hier vanaf vanmorgen 5 uur wakker, heb vanmiddag wel 1 uurtje nog kunnen slapen maar ben nog steeds moe

10. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Moui waneer moet jij weer heen ?

11. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    a.s. woensdag en donderdag naar de gyn voor inleiding

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Dus als de beebjes zich allebei niet melden dan gaan we mischien wel tegelijk whaha.

Ik hoop echt dat ze zich melden hoor !

13. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    haha wie weet!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sorryyy ben er nog:)!

Alles ff terug gelezen net:)! Ben jaloers dat sommige van jullie vk's en gyns wel luisteren. Ik loop al maanden met bi en slaap amper en ze doem NIKS!! En ik klaag niet eens, sinds kort vertel ik pas meer. Misschien toch maar doen dan????

Gisteren avond zeurende rugpijn bij de harde buiken gehad en vannacht ook met buikpijn. Wel heeel onregelmatig en niet vaak. Heb er dus ook niet zo op gelet want was doodop... Zal wel niks zijn, bluhhh want nu is t weer weg

15. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    dat is wel balen lottie! :(

hier aan het twijfelen of ik nu wel of geen vruchtwater verlies.
    vanmorgen moest ik heel erg plassen, dus onderweg naar de wc verloor ik dus al wat, maar denk ik plas. nja op de wc geplast. ff schoongemaakt en toen ik in de slaapkamer op bed ging zitten om een schone onderbroek aan te trekken, nat plekje op bed. en toen ik onderbroek had aangedaan met maandverband en ik stond op liep er weer wat weg.
    en zojuist na het plassen toen ik naar woonkamer liep alweer.
    dus straks ff vk vragen, weet niet of ze het wil controleren

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden!

@ moui: Het wordt spannend voor je meis! Ben heel benieuwd of het vruchtwater was! Heb je er niet aan geroken?

@ Cos: Lekker idee hoor, dat je niet zolang meer hoeft door te lopen :D Hoewel het idee van inleiden natuurlijk ook wel errug spannend is.

@ Lottie: Ik zou gewoon inderdaad even lekker gaan zeuren (en als het kan een beetje huilen erbij?), wie weet helpt het ;)

@ Friesland: Hoe is het bij jou meid?

@ hier: Sterk het gevoel dat het gerommel en de krampjes hier te maken hadden met het verder indalen. Ik voel ineens zoveel meer druk daaronder en hij ligt echt stukken lager. Op veel harde buiken na is het hier verder rustig.

17. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    heb nu het idee dat het duidelijk VW is, als ik ga zitten of stukje loop weer het gevoel dat ik in de broek pies. heb vk gebeld maar heb berichtje achtergelaten. vind het niet echt spoed ;)

de geur kan ik niet thuisbrengen, dus ff wachten als de vk komt wat ze zegt

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wauw, spannend!!!! Dan zou het wel eens gauw kunnen gaan gebeuren meid :)

Ik hoef de VK ook niet te bellen als mn vliezen breken, pas de volgende ochtend ofzo, en dan spreken we af wanneer ze langskomen. Maar toch, zoiets wil je toch van de daken schreeuwen?? :D

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Echt stom trouwens hoor, maar wat ik me afvroeg.. Als je nou onder de douche staat en je vliezen breken, merk je dat dan? :) Moest ik ineens aan denken een paar dagen geleden!

20. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ja denk het wel

zat net aan eettafel en had ineens dat er weer wat begon te lopen, alleen hield het niet op, vruchtwater is nu dus echt gebroken

Deel Deze Pagina