Baarmoedermond half verstreken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Friesland90, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Slaap dus al maanden zo weinig..bluhh;). Overdag is m'n zoontje wakker, slaapt alleen smiddags. Maar dan ga ik altijd van alles doen omdat we hier nog niet zo lang wonen. Vrijdag voor t eerst sinds weken een uurtje op de bank gelegen:$!
    zit nu ook even te zitten;).
    Vind de rommelende darmen niezo erg, behalve dat ik soms kramp krijg en dan denk je "hee is dit t begin?" niet dus:p. Net weer flinke kramp en toen moest k later naar de wc haha

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Er zit toch wel een duidelijk verschil tussen darmkrampen en wee-krampen?.. :) Nou ja, kan me ook voorstellen dat je bij elk krampje/pijntje denkt: zou het?? :p

Nog bevalling-opwekkende dingen geprobeerd trouwens? Hier nog niks geprobeerd, maar zit er wel over te denken.. Twijfel alleen nog wat :D

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nee hoor, bij m'n zoontje dacht ik in t begin ook dat t mijn darmen waren! Tot ik t wel erg regelmatig vond;). Het was in t begin namelijk maar heel licht. En vaak is je baarmoeder gevoeliger in een zwangerschap dus kan t anders voelen als je darmen rommelen:).

Heb alleen 3 dagen drukpuntmassage gedaan (Google/YouTube), maar was t sinds gisteren zat. Dacht laat maar;)!!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goed om te weten! Het voelt sowieso allemaal heel vreemd daar beneden, nu alles verdrukt wordt. M'n blaas voelt ook anders, haha!

Drukpuntmassage, nog nooit van gehoord! Ik ga het eens zoeken en vriendlief lief aankijken, hihi ;)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haha kan je heel makkelijk zelf doen hoor;) Heb t ook zelf ook gedaan! Moet je bij Google zoeken op "induce labor acupressure".
    Kan in je handen en voeten:)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Euhh bedoel YouTube!!

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Lottie ben je het ook zo zat ...

Pff ik heb vandaag echt een dipdag. Komt ook door dat hoesten hoor dat maakt het er niet lekkerder op. Mn buik reageerd op het hoesten.

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Lottie: Ok thanks! Ach, vind het wel leuk om het vriendlief te laten doen ;) Hij is namelijk steeds degene die over dit soort dingen begint, hahah! Hij wil me het liefst ook een pot sambal laten eten nu :p

@ Cos: Vervelend dat je zo moet hoesten, is inderdaad niet lekker met een enorme buik!

9. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nou pot sambal smeert de boel wel lekker door whaha.

Jaa ik heb echt een dipje even hoor. Het is nou niet dat ik een makkelijke zwangerschap heb gehad. En nu loopt het einde ook al niet zoals zou moeten. En dan word ik verkouden en hoesterig in de week dat ze me gaan inleiden.

Ik zei net al tegen mn vriend dan zegt die Gyn... Niet persen .. Ja sorry ik moet hoesten whaha

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Cos
    jaa echt!! "blij" dat je het zegt, kan ik lekker mee klagen;). Wil eigenlijk t liefst naar bed:$!! laatste 3 dagen doodop!! Wil niks meer... Terwijl ik eerst alleen maar van alles wilde doen.
    En heb t gevoel dat ik niet binnenkort ga bevallen, helpt ook niet mee:(.
    Vervelend dat hoesten zeg! Voelt niet lekker in je buik!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mc
    oh haha grappig!!

Co's
    gelukkig is t einde voor jou in zicht! Zie zo op tegen de afspraak bij vk morgen:(

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja snap ik. Ik zou als ik jou was echt flink drama maken gewoon overdrijven.. Ik zei al eens eerder het moet niet nodig zijn met je BI enzo maar toch schijnbaar wel hier in Nederland.

Gewoon jankend over die tafel bij de VK hangend roepen ik trek het niet meer whaha wie weet helpt het.

Nee ik wil ook niet klagen helemaal niet zelfs maar ben het gewoon echt zat.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Cos
    ik hoop dat ik dat kan;). Normaal blijf ik blij kijken en dan denken ze misschien dt t meevalt. Misschien gaat manlief mee, kan hij ook zeggen wat hij ervan denkt. En ik zal vast gaan oefenen met huilen whaha:p.
    Sommige mensen snappen misschien niet dat we het zat zijn, maar ja pijn enz is echt niet leuk! Ik heb t lang volgehouden maar de laatste 1,5 week gaat t echt steeds moeilijker.
    En jij hebt idd ook geen gemakkelijke
    zwangerschap gehad!!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jullie hoeven je niet schuldig te voelen hoor meiden, dat jullie het zat zijn. Pijn en andere zwangerschaps-ongemakken is iets waar je niet om hebt gevraagd en zeker die laatste, zware weken zijn dan extra zwaar! Ik begrijp het heel erg goed dat jullie er klaar mee zijn.

Ik heb nog niet uitgesproken dat ik het zat ben, is ook nog niet echt zo. Maar ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat ik écht ongeduldig ben en écht geen zin meer heb in dat verrotte, pijnlijke en vooral ontzettend moeie lijf :) Het wordt op een gegeven moment gewoon echt de hoogste tijd om die kleine vast te houden!!

Trouwens eh.. waar is Friesland??? :D
    (Laatste activiteit: Gisteren 22:39)

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mc
    lief dat je dat zegt:). Bij mij is t ook nog niet zo lang dat ik t echt zat ben...

Ik dacht het is zondag dus misschien daarom niet online?? Of aan t bevallen hihi

hier
    pfff misselijk en rommelende darmen! Naar wc gaan lukt amper.. Straks zeker n explosie hihi. Moet wel vaker dan normaal. Ik moet alleen maar nergens wat achter zoeken...wel
    moeilijk hoor hihi

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, nou ik snap wel dat je overal wat achter zoekt hoor ;) Zou ik ook doen tegen die tijd en het mag nou ook wel eens beginnen voor je!

Soms lijkt het wel een beetje op het zwanger willen worden, dan zit je ook elke maand: Zou het? Kwaaltje hier, kwaaltje daar.. *zucht* En dan ben je er ook gewoon constant mee bezig, haha! Helaas kunnen we dat niet even uitzetten.. ;)

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Klopt helemaal;). Dat is net zo spannend! Ook daarbij weet j nooit wanneer t raak is! Elke avond hoop ik dat k snachts krampen krijg. En dan dan rond 5uur heb k geen hoop meer:p

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja precies, alleen weet je hierbij tenminste ZEKER dat het binnen een bepaald tijdsbestek gaat gebeuren ;)

Haha, ja moet wel lachen hoor, want sinds jij dat laatst schreef heb ik het ook wel gekregen inderdaad. Als er weer een nieuwe dag is aangebroken, denk ik: "Vannacht weer een kans.." omdat ik ook zo sterk het gevoel heb dat die van ons ook 's nachts zal beginnen ;) En die kans is ook het grootst he, zeggen ze!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Misschien wel goed trouwens, want dan zijn er nog wel momenten over waarop je het niet verwacht.. ;)

20. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Goede morgen dames,

Zo dat was heel wat bij te lezen moet ik zeggen. Jullie zijn goed actief geweest hier hahahaha. Nog steeds niemand bevallen hier dus?? Op Moui na dan..

Ik helaas ook niet. Ik was gister de hele dag niet op het forum, omdat ik er gister ochtend achter kwam dat mijn vader woensdag 50 wordt..!!! En dat is er helemaal bij in geschoten. In alle haast hebben we dus onze spullen gepakt en zijn naar emmeloord geraced (naar mijn zus en zwager) Om daar een abraham pop en een spandoek te maken. Gelukkig is het af gekomen, maar waren gister dus pas om 22.30 thuis en was echt helemaal kapot.
    Echt mazzel dat ik er achter kwam. Mijn vader zei steeds dat ie 49 zou worden. Maar toevallig had ie 2 weken terug een facebook profiel aangemaakt en kreeg ik een mailtje met: deze week zijn er 3 vrienden jarig. Normaal gooi ik die altijd weg en lees ik niet eens, maar toevallig opende ik m nu wel. En toen stond mijn vader daar met erachter: 50 jaar (1961)!!!!!!!!!!!!! Schrikken.. hahaha..

Maar goed, hier verder alles rustig eigenlijk. Gister op kraam visite geweest. Had een beetje gehoopt dat dat mijn baarmoeder wel zou prikkelen, maar helaas hahaha.

@MC, Misschien slaap ik daarom s nachts wel niet dus, omdat ik dan ook lig te wachten hahahaha.

@Lottie, als jij zegt dat die drukpunten bij jou niet geholpen hebben, heb ik al niet eens meer zin om het te proberen:D hahaha De bitterlemon hielp helaas ook niet. En de kruidnagels ook niet.

Ik gok erop dat Lottie bevalt met: 40+2
    en MamaCharlotte met: 39+2

Deel Deze Pagina